Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Miedźno w roku szkolnym 2009/2010

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-120 Miedźno, ul. Słoneczna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3178117 , fax. 0-34 3178117
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej
    ul. Słoneczna 1 1
    42-120 Miedźno, woj. śląskie
    tel. 0-34 3178117, fax. 0-34 3178117
    REGON: 00120072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zeaos.miedzno@gmail.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Miedźno w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej , Gimnazjum w Miedźnie i Gminnego Przedszkola - dzieci 5-cio i 6-cio letnie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Dowóz dzieci z następujących miejscowości: Miedźno ul. Dębowa, ul.Sosnowa, ul. Częstochowska, ul. Wł.Jagiełły, Mokra, Kołaczkowice, Izbiska, Władysławów, Borowa, Wapiennik-Golczewo oraz odwóz po zakończeniu zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. l Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych, 3. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie 5. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą o zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 4. Wykonawca musi posiadać potencjał kadrowy do wykonania zamówienia, 5. Wykonawca musi posiadać środki transportu do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. l i art. 24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych (załącznik ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz niezbędnej kadry przeznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej stosowne uprawnienia i niezbędne kwalifikacje, 4. Informacja dotyczące taboru, jakim dysponuje Wykonawca, i który zostanie zaangażowany w realizację zamówienia, 5. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 6. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek ZUS lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione wyżej każdy podmiot musi złożyć odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzno.pl/ bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach