Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy Mlecznej wraz z obiektami inżynierskimi na podstawie opracowanej koncepcji - etap I od km 0+00 do km 0+500

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8582890 , fax. 033 8582890
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8582890, fax. 033 8582890
    REGON: 07279631300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy Mlecznej wraz z obiektami inżynierskimi na podstawie opracowanej koncepcji - etap I od km 0+00 do km 0+500
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy Mlecznej wraz z obiektami inżynierskimi na podstawie opracowanej koncepcji - etap I od km 0+00 do km 0+500 obejmującego następujący zakres opracowania: - usługę geodezyjną, przygotowanie w imieniu Inwestora wniosku dotyczącego realizacji przedmiotowej inwestycji w zakresie dróg publicznych, inwentaryzację zieleni, przełożenie sieci teletechnicznej, kanalizację deszczową lub odwodnienie powierzchniowe ze zrzutem wód opadowych do cieku Krasna, oświetlenie uliczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, projekt organizacji ruchu. Wykonawca ponosić będzie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty uzgodnień, opinii, ekspertyz, itp. - uzyskanie decyzji właściwego organu o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie wniosku, złożonego wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w art. 11d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: oferta nie będzie zabezpieczona wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektowo - kosztorysową w zakresie projektowania dróg o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. należy zapewnić: - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. ww. osoby muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia 100.000 zł,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do SIWZ); 3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenia (według załącznika nr 3 do SIWZ): a. że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu; b. że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; c. że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz podwykonawców, jeżeli brali będą udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ); 6.pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (według załącznika nr 5 do SIWZ); 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia tj. należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; 9. oświadczenie o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 50.000 zł (według załącznika nr 6 do SIWZ); 10. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 11. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (według załącznika nr 7 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach