Przetargi.pl
WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z OGRODZENIEM I ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY PRZY UL. GAJOWEJ 11A W JASTRZĘBIU ZDROJU - ETAP I

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PLACU ZABAW WRAZ Z OGRODZENIEM I ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY PRZY UL. GAJOWEJ 11A W JASTRZĘBIU ZDROJU - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw wraz z ogrodzeniem i elementami małej architektury przy ul. Gajowej 11a w Jastrzębiu Zdroju. 2. Zakres prac obejmuje: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, -roboty betonowe, w tym wykonanie stóp fundamentowych monolit. betonowych słupków ogrodzenia i ułożenie fandamentowych bloczków betonowych pod urządzenia zabawowe i konstrukcję wsporczą regulaminu placu zabaw, -wykonanie drenażu wraz z nawierzchnią placu zabaw, -montaż urządzeń zabawowych i regulaminu oraz urządzeń małej architektury (kosze, ławki) - materiał inwestora, -wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego placu zabaw, - posianie trawy, -prace towarzyszące, w tym: prace geodezyjne (wytyczanie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza), wywóz i utylizacja oraz dokonanie opłat na składowisku gruzu, odpadów, ziemi, przygotowanie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, wszelkie niezbędne prace i zabezpieczenia wskazane w uzgodnieniach branżowych. 3. Wszystkie pozostałe prace zgodnie z dokumentacją techniczną, STWiOR, zasadami wiedzy technicznej oraz wizją na obiekcie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania postanowień zawartych w Decyzji nr 459/08 z dnia 26.11.2008 r. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę i powinien we własnym zakresie: -budowę realizować zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, - przestrzegać warunków określonych przepisami bhp i p.poż., - zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich oraz umieścić tablice ostrzegawcze, - zgłosić rozpoczęcie oraz zakończenie robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, - wyznaczyć kierownika budowy, który jest zobowiązany: prowadzić dziennik budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, zgodnie z art. 43 ust. 1 Prawa budowlanego obiekty budowlane wymagające pozwolenia na budowę podlegają geodezyjnemu wyznaczeniu w terenie, a po ich wybudowaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, a ponadto: powiadomić autorów dokumentacji i kierownika budowy o terminie rozpoczęcia robót , zawiadomić w imieniu Inwestora właściwe organy o terminie rozpoczęcia robót dołączając na piśmie załączniki: - oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przejęcie obowiązku kierownika budowy, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane,- w przypadku ustanowienia nadzoru inwestorskiego - oświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego stwierdzające przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, - informację zawierającą dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. zgłosić zakończenie robót i uzyskać pozwolenie na użytkowanie, pobrać i prowadzić dziennik budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium - 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał 2 roboty budowlane o podobnym charakterze, o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda z robót oraz przedłoży dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje, protokoły odbioru itp. Jako roboty podobne należy rozumieć roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu robót ziemnych, placów zabaw, montażu urządzeń małej architektury, ogrodzeń, wykonanie drenażu, wykonanie trawników dywanowych, itp. - dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającąmi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: -kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tego warunku będzie złożenie następujących dokumentów: -wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót, -uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania oferty. -spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 ppkt 4, 5 , 6, 7, 8 ,9,10 siwz. Wypełniony druk -Oferta- , stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do siwz, 2) dowód wniesienia wadium w wysokości 1.200,00 zł słownie: (jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) (w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w kasie, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie), 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do siwz, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ lub podmiot wydający stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 7) wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót- wg załącznik nr 3 do siwz, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowód wpłaty potwierdzający członkostwo w izbie osób wyszczególnionych w załączniku nr 3 do siwz(art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, tj. Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. ze zmianami), 10) wykaz zadań podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ostatnich 5-ciu latach przed dniem wszczęcia postępowania wg załącznika nr 4 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje, protokoły odbioru itp.), 11) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w pkt. 10, 11 siwz). - przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 5a, 5b do siwz). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.11 siwz mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodnośc z oryginałem- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gosopodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późn. zm.).. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach