Przetargi.pl
Zakup sprzętu medycznego: Systemu Centralnego Nadzoru Okołoporodowego, monitora hemodynamicznego, materaca zmiennociśnieniowego i głowicy Convex.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(61)2973600 , fax. +48(61)2960079
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 2
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48(61)2973600, fax. +48(61)2960079
    REGON: 00030660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu medycznego: Systemu Centralnego Nadzoru Okołoporodowego, monitora hemodynamicznego, materaca zmiennociśnieniowego i głowicy Convex.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego: Systemu Centralnego Nadzoru Okołoporodowego, monitora hemodynamicznego, materaca zmiennociśnieniowego i głowicy Convex w 4 Pakietach: Pakiet nr 1: System Centralnego Nadzoru Okołoporodowego Pakiet nr 2: Monitor do pomiarów hemodynamicznych Pakiet nr 3: Materac zmiennociśnieniowy Pakiet nr 4: Głowica Convex do aparatu USG DC8 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 2.1 – 2.4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5. oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: a) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. b) Załączniki nr 2.1. - 2.4 do SIWZ (w zależności na który pakiet składana jest oferta). c) opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry. d) Deklaracje zgodności i CE oraz potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych. e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące RODO – załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach