Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48(61)2973600 , fax. +48(61)2960079
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpitalna 2
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. +48(61)2973600, fax. +48(61)2960079
REGON: 00030660900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 2 w Obornikach
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego: Systemu Centralnego Nadzoru Okołoporodowego, monitora do pomiarów hemodynamicznych, aparatu ultrasonograficznego oraz leków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego: Systemu Centralnego Nadzoru Okołoporodowego, monitora do pomiarów hemodynamicznych, aparatu do ultrasonografii oraz leków opisanych w 6 Pakietach: Pakiet nr 1 - System Centralnego Nadzoru Okołoporodowego Pakiet nr 2 - Monitor do pomiarów hemodynamicznych Pakiet nr 3- Aparat ultrasonograficzny Pakiet nr 4 - Leki Pakiet nr 5 - 10 % Roztwór formaliny Pakiet nr 6 - Immunoglobuliny anty-RhD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 dla Pakietów nr 4 -6 oraz nr 2.1 – 2.3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: a) Podpisany wzór umowy głównej - załącznik nr 5 lub 5. 1 do SIWZ. b) Dotyczy Pakietów nr 1 – 3: Podpisany wzór umowy powierzenia danych osobowych – załącznik nr 6 do SIWZ. c) Dotyczy Pakietów nr 1 – 3: Załączniki nr 2.1. - 2.3 do SIWZ (w zależności na który pakiet składana jest oferta). d) Dotyczy Pakietów nr 1 – 3: Opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry. e) Dotyczy Pakietów nr 1 – 3: Deklaracje zgodności i CE oraz potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych. f) Dotyczy Pakietów nr 1 – 3: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące RODO – załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-05 - Zakup sprzętu medycznego: Systemu Centralnego Nadzoru Okołoporodowego, monitora hemodynamicznego, materaca zmiennociśnieniowego i głowicy Convex.
Dodano: 2019-11-05 - DOSTAWA OKULISTYCZNEGO SPEKTRALNEGO TOMOGRAFU KOHERENTNEGO
Dodano: 2019-07-10 - Skaner 3D do twarzy, Cyfrowy system do rejestracji i analizy zgryzu, Skaner 3D do modeli oraz skaner wewnątrzustny, Artylulator
Dodano: 2017-09-12 - Zakup urządzeń do analizy postawy ciała oraz okluzji,
Dodano: 2017-02-10 - Dostawa systemu do nawigacji narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2016-11-14