Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
- Data zamieszczenia: 2020-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Strzelców Bytomskich 11
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
REGON: 27150341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu medycznego niezbędnego w ramach doposażania Oddziałów SP ZOZ ZSM w Chorzowie w związku z zapobieganiem i zwalczaniem epidemii spowodowanej COVID-19 u ludzi wywołanej wirusem SARS-CoV-2 z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 - Aparat UKG zintegrowane z USG Pakiet nr 2 - Aparat USG Pakiet nr 3 – Kardiomonitory przenośne Środki finansowe na realizację zadania w zakresie pakietów 1,3 pochodzą z dofinansowania ze środków Górnośląsko -Zagłębiowskiej Metropolii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu: Pakiet nr 1 - Aparat USG z UKG 8 800,00 zł Pakiet nr 2 - Aparat USG 2 600,00 zł Pakiet nr 3 - Kardiomonitory 850,00 zł 7.2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego pakietu. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 7.3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz.299). 7.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: „Zakup sprzętu medycznego ” nr sprawy: SP ZOZ ZSM ZP/25/2020. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.6. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7.7. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.8. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych na adres: zp@zsm.com.pl 7.9. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.10. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 7.11. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności informacje o cenie, terminie dostawy, gwarancji i pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY część 12 pkt. 12.8) b) Wypełniony OPZ wg zał. nr 2 do SIWZ c) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium. d) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”, f) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem Platformy , poprzez zakładkę „Korespondencja”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-01-29 - Jednorazowa dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu.
Dodano: 2024-01-18 - ZP/1/2024_Dostawa aparatu USG dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-01-08 - Realizacja dostaw płuczek-myjni do kaczek i basenów w ilości 6 sztuk na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa przewijaka
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa sprzętu medycznego dla Collegium Medicum Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-11-15 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej (Holtery) w ramach realizacji zadania Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia na lata 2022-2023 - dofinansowanie Ministerstwa Zdrowia. DZP/39TP/2023.
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-11-06