Przetargi.pl
98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych

Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 3308301
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
    ul. Zygmunta Starego 20
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 3308301
    REGON: 242995277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:a) dostawę wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu i zintegrowaniem z posiadanym przez Zamawiającego tomografem komputerowym CT Philips Ingeniuity Core s/n 52128, 2018 w Pracowni Tomografii Komputerowego przy ul. Zygmunta Starego 20 w terminie uzgodnionym między Stronami,b) sukcesywną dostawę niezbędnych materiałów zużywalnych, zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym przez upoważnionego pracownika szpitala,c) zapewnienie sprawności urządzenia, d) szkolenia personelu Zamawiającego, zgodnie z zapisami § 3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - został wskazany w załączniku nr 2 - Parametry techniczne oraz w załączniku 3 - Formularz asortymentowo-cenowy Zamawiający żąda, by dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974, z późn. zm.), posiadał oznakowanie CE, spełniał wymogi wskazane w innych obowiązujących przepisach szczególnych i normach dotyczących przedmiotu zamówienia oraz spełniał minimalne wymogi określone w SWZ. Wykonawca winien posiadać dokumenty potwierdzające powyższe i jest zobowiązany przekazać je zamawiającemu na każde żądanie i w każdym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach