Przetargi.pl
Adaptacja – przebudowa - remont i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku mieszkalnego na potrzeby Klubu „Senior+” w Wojkowicach realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020.

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 760 20 93, , fax. 327 695 073
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    ul. Sobieskiego -
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 760 20 93, , fax. 327 695 073
    REGON: 27625754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja – przebudowa - remont i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku mieszkalnego na potrzeby Klubu „Senior+” w Wojkowicach realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior +” w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym celem adaptacji – przebudowy – remontu pomieszczeń jest dostosowanie do standardu funkcjonalnego i współczesnych wymagań techniczno-budowlanych (w zakresie wyglądu oraz wyposażenia) lokalu na Klub Senior + w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 edycja 2020 moduł I Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior+”/Klubu „Senior+”. Gmina Wojkowice w ramach projektu zaadoptuje pomieszczenia dawnego sklepu przy ulicy Morcinka 6 (lokal znajduje się w zasobach JST) na utworzenie Klub „SENIOR +”. Lokal znajduje się na parterze – dostęp dla niepełnosprawnych będzie zapewniony poprzez zamontowanie podjazdu. Projekt polegać będzie na adaptacji ww. obiektu na nowe cele, co wiąże się z wykonaniem prac remontowych oraz budowlanych, oraz zakupem wyposażenia klubu zgodnie z wytycznymi Programu SENIOR+, zapewniającymi odpowiedni standard warunków lokalowych, pozbawionych barier funkcjonalnych. Prace adaptacyjne planowane są w okresie od czerwca do grudnia 2020 roku. Klub SENIOR + zacznie działać od 01 stycznia 2021r. Powierzchnia pomieszczenia przeznaczona na klub wynosi ok. 100 m2. Klub będzie przystosowany do przyjęcia 35 osób W zakresie adaptacji – przebudowy- remoncie pomieszczeń przewiduje się wykonanie (uzyskanie efektu końcowego): · 1 pomieszczenie ogólnodostępne wraz z wydzielonym miejscem pełniącym funkcję szatni dla seniorów wyposażone w stoły (2), krzesła (35), kanapę (1) i fotele (4) telewizor (1), komputer (1), szafki (5) pełniące funkcję Sali spotkań, · pomieszczenie kuchenne wyposażone w: meble kuchenne (komplet) sprzęty – lodówka (1), mikrofalówka (1) piekarnik (1), drobne wyposażenie kuchni – urządzenia, · 1 łazienka wyposażona w 2 toalety (dla kobiet i mężczyzn) i umywalki (2) – łazienka będzie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, · pomieszczenie administracyjne wyposażone w biurko (1), stół (1), krzesła (6), szafki (6) oraz drobne wyposażenie biurowe. Placówka będzie funkcjonowała minimum 3 razy w tygodniu (godziny popołudniowe) w zależności od potrzeb seniorów wykazanych w deklaracjach uczestnictwa. Zakres robót i prac projektowych objęty przedmiotem zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje dokumentacje techniczną obejmującą: a) koncepcję rozwiązań projektowych przebudowy pomieszczeń budynku (2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej); b) inwentaryzację pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy - remontu, c) wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę – 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg; d) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, w miejscu ustalonej lokalizacji Klubu Seniora+. Wykonanie projektu budowlanego zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018r., poz. 1935). Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego zmiany sposobu użytkowania oraz adaptacji - przebudowy, obejmującego: • część architektoniczną, • część konstrukcyjną, • projekty remontów i napraw innych elementów budynku – w tym wewnętrznych instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji takich jak: - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji elektrycznej, - instalacji wentylacji, - instalacji centralnego ogrzewania, Uwaga: Budynek posiada centralne ogrzewania zasilane z miejscowej elektrociepłowni - U&Calor Wojkowice. W lokalu znajdują się części-fragmenty instalacji centralnego ogrzewania – grzejniki płytowe i rurowe – stan do wymiany. Zakres robót budowlanych i prac remontowych obejmuje swoim zakresem w szczególności: a) roboty demontażowe i rozbiórkowe, b) wykonanie ścian działowych, c) tynki wewnętrzne i gładzie gipsowe, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ościeżnicami (zewnętrznej i wewnętrznej), e) wymianę drzwi wejściowych na drzwi aluminiowe, f) przebudowę - rozbudowę istniejącej toalety, celem dostosowana do potrzeb osób niepełno-sprawnych - przebudowa istniejących ścian wewnętrznych – ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, jednowarstwowe 50, g) remont pomieszczeń sanitarnych uwzględniając dostawę białego montażu, wymianę płytek ściennych i podłogowych, malowanie ścian i montaż elementów wyposażenia, h) remont pozostałych pomieszczeń, w których przebywają uczestnicy oraz pomieszczenia kuchennego i biurowego, i) remont podłóg i posadzek – wyrównanie poziomów posadzek w celu wyeliminowania progów, j) wykonanie okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniu kuchennym i toaletach, k) malowanie ścian i sufitów farbą lateksową we wszystkich pomieszczeniach, l) przebudowę instalacji wodno - kanalizacyjnej w kuchni i toaletach, m) wykonanie wentylacji w pomieszczeniach sanitarnych, n) przebudowanie i dostosowanie instalacji elektrycznej, o) przebudowanie i dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z zabudową grzejników, p) wymianę punktów świetlnych z zastosowaniem energooszczędnego oświetlenia we wszystkich pomieszczeniach, r) wykonanie wejścia do budynku – wiatrołapu, zadaszenia nad drzwiami, schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych, s) dostawę i montaż wyposażenia (AGD, RTV, meble itp.) – zgodnie z opracowaną koncepcją; t) dostawę i montaż alarmu. Uwaga: Wykończenie pomieszczeń mokrych, sanitariatów, pomieszczeń związanych z żywieniem: a) ściany: glazura na wysokość otworów wejściowych, powyżej otworów wejściowych – wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe, farba lateksowa, b) podłogi: gres antypoślizgowy, c) sufity: okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD podwieszane kasetonowe z wypełnieniem płytami sufitowymi. Wykończenie pozostałych pomieszczeń: a) ściany: wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe, farba lateksowa, farba lateksowa, b) podłogi: wykładzina przemysłowa np. kauczukową o wysokiej trwałości, właściwościach antypoślizgowych , odporności ogniowej zgodnej z definicja normy EN 13. c) sufity: podwieszane kasetonowe z wypełnieniem płytami sufitowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt III.4.1) niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia dot. ważności dokumentów stosuje się odpowiednio. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach i sytuacji Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną). 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; powyższe nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie lub pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo; powyższe nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli dokumenty lub oświadczenia wskazane przez Wykonawcę a pobrane samodzielnie przez Zamawiającego będą sporządzone w języku obcym, to w takim przypadku Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach