Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę: 1) komputery PC - 16 szt. o identycznej konfiguracji, 2) monitory LCD - 16 szt., o identycznej konfiguracji 3) notebook - 1 szt., 4) oprogramowanie Microsoft Office H&B 2010 Polish PC PKC - 12 licencji: pakiet oprogramowania 5) oprogramowanie Microsoft OEM Windows 7 Professional SP1 64 bit, wersja polska wraz z nośnikiem DVD - 1 licencja, 6) atramentowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt., o identycznej konfiguracji, 7) przełącznik - 1 szt 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego - III piętro pokój 405 ( w budynku nie ma windy) 4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć: 1) niezbędne certyfikaty, licencje, oprogramowanie, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 2) sprzęt z zainstalowanym kompletem oprogramowania, sterowników, aktywowanym w przypadku oprogramowania produkcji Microsoft i skonfigurowanym sprzętem peryferyjnym. 5. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r., wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 6. Warunki serwisu i gwarancji, zgodnie z zapisami wynikającymi z Załącznika Nr 1 do SIWZ. 7. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zestawienie wymaganych, minimalnych parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Opisane przez Zamawiającego parametry urządzeń zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: lub równoważne. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta może być podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników 10. Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, rysunki, itp.), wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.743,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.61.2012 kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7 . 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 7 SIWZ. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 SIWZ. 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach