Przetargi.pl
Roboty budowlane z zakresu inżynierii miejskiej: polegające na wymianie znaków drogowych pionowych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane z zakresu inżynierii miejskiej: polegające na wymianie znaków drogowych pionowych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w terminie do 24 grudnia 2012r. robót budowlanych polegających na wymianie i montażu znaków drogowych pionowych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec na spełniające wymogi zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 ze zm.), w podziale na: 1) znaki ostrzegawcze, 2) zakazu, nakazu, 3) znaki informacyjne, 4) znaki kierunku i miejscowości, 5) znaki uzupełniające, 6) tabliczki do znaków drogowych, 7) słupki do znaków drogowych. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane polegające na wymianie istniejącego oznakowania pionowego, tj. słupków i tarcz znaków na nowe, w ciągach dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec, obejmujących następujące ulice: Traugutta (na odcinku od ul. Langiewicza do ul. Armii Krajowej), Broniewskiego, Kościuszki, Langiewicza, Prusa i Konarskiego. Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże adres miejsca składowania zdemontowanych elementów, które znajdować się będzie w obrębie miasta Zgorzelec, w odległości nie większej niż 5 km od miejsca wykonywania robót budowlanych. 3. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 I generacji (ZNAKI OSTRZEGAWCZE - śr. 750 mm) - 17 szt. 2) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 II generacji (ZNAKI OSTRZEGAWCZE - śr. 750 mm) - 6 szt. 3) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 I generacji (ZNAKI ZAKAZU-NAKAZU - śr. 600 mm) - 60 szt. 4) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 II generacji (ZNAKI ZAKAZU-NAKAZU - śr. 600 mm) - 14 szt. 5) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 I generacji (ZNAKI INFORMACYJNE - o wym. 600mm x 600mm) - 72 szt. 6) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 II generacji (ZNAKI INFORMACYJNE - o wym. 600mm x 600mm) - 56 szt. 7) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 I generacji (ZNAKI INFORMACYJNE - o wym. 750mm x 600mm) - 8 szt. 8) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2 I generacji (AGATKA) - 6 szt. 9) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2 I generacji (TABLICZKI - o wym. 250mm x 500mm) - 36 szt. 10) Wymianę tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 I generacji (POZOSTAŁE TABLICZKI - E, F, D, T, U) - 2 szt. 11) Wymianę tablic znaków drogowych kierunku i miejscowości o powierzchni ponad 0,3 m2 I generacji - E-2a drogowskaz tablicowy umieszczony obok jezdni: a) z napisem Görlitz - 5 szt., b) z napisem Görlitz, Drezno - 1 szt., c) z napisem Żagań - 1 szt. 12) Wymianę słupków do znaków drogowych z rur stalowych - 4,20 m o śr. 50 mm - 97 szt. 13) Wymianę słupków do znaków drogowych z rur stalowych - 3,60 m o śr. 50 mm - 128 szt. 4. Znaki pionowe należy umieścić tak aby odległość znaku od krawędzi jezdni była nie mniejsza niż 0,5 m. Znaki należy umieścić na wysokości minimum 2,2 m (znaki umieszczane na chodnikach). 5. Znaki pionowe A-7, B-20 oraz D-6 i D-6b należy wykonać na folii 2 typu. Pozostałe znaki należy wykonać na folii 1 typu. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje grupę wielkości znaków małe (M), z wyłączeniem znaków A-7 i B-20, które posiadają grupę wielkości średnie (S). 7. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji robót przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania prac, w tym do zapewnienia znaków, słupków, tablic i tabliczek. 8. Wzory i wszelkie parametry techniczne elementów oznakowania powinny być zgodne z następującymi przepisami: 1) Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracyjnych z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz z załącznikami nr 1-4 (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.) 9. Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektową - projektem organizacji ruchu oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyżej wymienione dokumenty stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ, jako jej integralna część. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych robót, objętych przedmiotem zamówienia. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane elementy oznakowania: 1) znaki, tabliczki, tablice oklejone folią typu 1 - na okres 7 lat, 2) znaki, tabliczki, tablice oklejone folią typu 2 - na okres 10 lat, 3) słupki do znaków - na okres 7 lat. 12. Jeżeli w Specyfikacji Technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.350,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy, oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 21.2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, tytułem: Wadium do postępowania nr WZP.271.59.2012 - kopię przelewu proszę dołączyć do oferty. 5. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 21.8 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt 21.2 lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 21.8 SIWZ. 12. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 13. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach