Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: Bieżące utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy, w okresie od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2019 r.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: Bieżące utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy, w okresie od 01 czerwca 2016 r. do 31 maja 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Wspólny słownik zamówień CPV: 45.31.62.13-1 Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.32.92-2 Instalowanie urządzeń ochronnych 3.2Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2, pkt. 8 UPZP, polegających na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywaniu robót na podstawie nowych projektów organizacji ruchu dla oznakowania pionowego na terenie miasta Świdnica, w okresie: od 1 czerwca 2016 r. do 31 maja 2019 r . 3.3Przedmiot zamówienia polega na wykonywaniu prac zgłoszonych pisemnie, telefonicznie lub mailowo przez inspektorów (przedstawicieli Zamawiającego), obejmujących w szczególności: 3.3.1.dokonywanie przeglądów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 3.3.2.wykonanie lub zakup i dostawę elementów oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 3.3.3.wymianę i remont drogowego oznakowania pionowego spowodowane zniszczeniem, zużyciem lub kradzieżą znaku, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami. 3.3.4.wymianę, ustawienie i montowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających) oraz obsługę oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach, jeśli zaistnieje taka konieczność, 3.3.5.wykonanie lub zakup i dostawę tablic z nazwami ulic a także wymianę, remont oraz montaż nowych tablic związany z bieżącymi potrzebami, 3.3.6.malowanie słupków i barier, 3.3.7.zabezpieczanie awarii w pasie drogowym poprzez wygrodzenie miejsca niebezpiecznego dla użytkownika tej drogi oraz oznakowanie miejsca awarii zgodnie z zasadami zawartymi w obowiązujących przepisach, 3.3.8.mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 3.3.9.wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach) oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu, 3.3.10.wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej SIWZ, w tym: - wykonanie prac przygotowawczych, o których mowa w rozdz. 5 OST - wykonanie prac wynikających z obowiązków Wykonawcy, o których mowa w rozdz. 3 SST, - niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania zostały szczegółowo opisane w: 3.4.1 Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST): D-07.02.01 i D-07.02.03,i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) oraz przedmiarze robót - część II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 3.4.2 projekcie umowy - zał. B do SIWZ Dokumenty wymienione w pkt. 3.4.1 - 3.4.2 są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. 3.5.Ilości robót wskazane w przedmiarze robót, stanowią maksymalną ilość jednostek świadczenia dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu prac o nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego rocznie, zgodnie z jego potrzebami wynikającymi z racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Rozliczenie poszczególnych prac będzie następowało na podstawie obmiarów powykonawczych. 3.6. Realizacja przedmiotu zamówienia, polega na sukcesywnym wykonywaniu zakresu robót określonych w przedmiarze robót według bieżących potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo zakres robót do wykonania zostanie wskazany przez Zamawiającego. 3.7.Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) muszą być wykonane zgodnie z: 3.7.1.OST i SST znajdującymi się w II części SIWZ (rozdz. 1-3), 3.7.2.załącznikami nr 1 i 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (załącznik Nr 1 Szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach, załącznik Nr 4 Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach). 3.7.3.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. (Dz.U. z 2004 r. nr 198, poz. 2041 z późn. zm.) w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym - na podstawie Krajowego Certyfikatu Zgodności i Aprobaty technicznej na znaki drogowe - znaki drogowe musza być oznakowane znakiem budowlanym B zgodnie z art. 4; art. 5 ust. 1, pkt 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883 późn.zm.). 3.8 Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac. 4. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 3 lata 1) rozpoczęcie realizacji: - 01 czerwca 2016 r. 2) zakończenie realizacji: - 31 maja 2019 r. 4.2. Wykonawca robót stanowiących przedmiot zamówienia musi zapewnić dyspozycyjność 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu. 4.3. Wykonawcę będzie realizował zlecone przez Zamawiającego w ramach przedmiotu zamówienia roboty w n/w trybach: 1)NATYCHMIASTOWYM - w przypadkach zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, wymagających natychmiastowej interwencji (zabezpieczenia awarii lub niebezpieczeństw powstałych w pasie drogowym, itp.). Wykonawca przystąpi do robót i wykona je w ciągu maksymalnie 150 min. od chwili zgłoszenia ustnego lub pisemnego polecenia Zamawiającego, 2)PILNYM - (czas realizacji maksymalnie 7 dni) 3)TERMINOWYM - (podanie daty zakończenia realizacji zlecenia) 4.4. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do uzgodnionych robót w terminach, o których mowa w ust. 4.3. (szczególnie do robót realizowanych w trybie natychmiastowym), Zamawiający może zlecić ich wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. Zapłata na rzecz Zamawiającego kosztów wykonania zastępczego nie zwalnia Wykonawcy od roszczeń Zamawiającego z tytułu naprawienie szkody, kar umownych i innych wynikających z umowy(zgodnie z zapisami §13, ust. 7-11 projektu umowy) i przepisów prawa. 5. GWARANCJA I RĘKOJMIA 5.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonanie przedmiotu zamówienia gwarancji na okres trzech lat na warunkach zgodnych z § 14 projektu umowy. 5.2 Wykonawca zapewni następujące gwarancje na dostarczone elementy: 5.1.1 znaków, tabliczek, tablic oklejonych folią typ 1 - 7 lat, 5.1.2 znaków, tabliczek, tablic oklejonych folią typ 2 - 10 lat, 5.1.3 słupków do oznakowywania krawędzi dróg, słupki do znaków drogowych (łącznie z giętymi i spawanymi), konstrukcji wsporczych tablic drogowych, przedłużek, konstrukcji mocujących tarcze znaków do sygnalizatora lub słupa - 7 lat, 5.1.4 ogrodzeń łańcuchowych, rurowych, segmentowych, balustrad, , słupków blokujących - 7 lat, UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjęcia oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM : 13.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 13.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 26-02-2016 r. przed godz. 10:00. 13.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP, z tym, że: 1) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy Uwaga! W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 2) złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 UPZP tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 13.4 Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 13.5 Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w ust. 13.8. 13.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.9 Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót w trybie natychmiastowym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach