Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg
- Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
- Data zamieszczenia: 2016-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
ul. Św. Antoniego 41
97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
REGON: 59064845100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM, MATERIAŁAMI EKSPOATACYJNYCMI I DROBNYMI AKCESORIAMI KOMPUTEROWYMI ORAZ TABLETÓW WRAZ Z ETUI WYPOSAŻONE W KLAWIATURĘ NA POTRZEBY POWIATOWEGO ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, materiałami eksploatacyjnymi i drobnymi akcesoriami komputerowymi oraz tabletów wraz z etui wyposażone w klawiaturę na potrzeby Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Tomaszowie Mazowieckim. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: Zadanie nr 1 – Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a , który stanowi jednocześnie formularz cenowy). Zadanie nr 2- Zakup materiałów eksploatacyjnych i drobnych akcesoriów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b, który stanowi jednocześnie formularz cenowy ) Zadanie nr 3 – Zakup tabletów wraz z etui z klawiaturą (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c, który stanowi jednocześnie formularz cenowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-04-05 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-02-02 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
Dodano: 2023-01-23 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2022-11-09 - USŁUGI SERWISOWE ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
Dodano: 2021-06-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓWEKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCHDLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Dodano: 2021-04-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2021-03-26 - Dostawy tuszy i tonerów dla Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2021-03-01