Przetargi.pl
Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg,2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg,4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, Część II 1.Ryż biały w ilości – 36500 kg 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg,

Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91612 Łódź, ul. Beskidzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 426 750 500
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
    ul. Beskidzka 54
    91612 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6750415, 6750415, fax. 426 750 500
    REGON: 32006400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg,2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg,4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, Część II 1.Ryż biały w ilości – 36500 kg 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV  03221220-4 2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221210-1 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, op. dowolne kod CPV 15131310-1 Część II 1.Ryż biały w ilości – 3650 kg. op. dowolne max. 50kg. kod CPV 15614100-6 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, op. dowolne max 50 kg. kod CPV  15612100-2 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15620000-0 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15851100-9 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,op. dowolne max. 50 kg.kod CPV 15610000-7 6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613300-1 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613380-5 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613000-8 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg, op. dowolne max.50 kg. kod CPV 15613000-8 Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu. 4.1. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego indywidualnego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wartość produktów żywnościowych jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualni i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 4.2. Dostawy będą realizowane partiami do magazynów Zamawiających indywidualnych transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostanie każdorazowo określana przez Zamawiającego indywidualnego w zamówieniu złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem. Dostawy winny być realizowane w dni robocze (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów, na jego koszt, Loco magazyn Zamawiającego indywidualnego. 4.3 Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 4.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 4.5 Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15600000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach