Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 2-4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 776 58 00 , fax. 0-71 776 58 01
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca
ul. Strzegomska 2-4 2-4
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 776 58 00, fax. 0-71 776 58 01
REGON: 02063624800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dip.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie sprzętu komputerowego oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zawarcie z nimi umowy mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w pkt. 7 ppkt 1 lit. a, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 ppkt 1 Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dip.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających oraz baterii na potrzeby funkcjonowania wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-68/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-25 - UMW / AZ / PN - 36 / 16 Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-01 - UMW / AZ / PN - 67 / 15 Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ
Dodano: 2015-12-10 - UMW/AZ/PN-23/15 Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ
Dodano: 2015-05-08 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2015-04-02 - Przetarg nr UMW/AZ/PN-68/14: Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ
Dodano: 2014-11-13 - Przetarg nr UMW/AZ/PN-65/14: Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa dysków zewnętrznych oraz pamięci RAM do serwerów
Dodano: 2014-10-08 - UMW/AZ/PN-20/14 Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ oraz naprawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-02-20 - Dostawa akcesoriów do komputera tj. pamięci RAM do serwerów w ilości 16 szt. wraz z usługą instalacji w/w podzespołów przez Dostawcę w siedzibie Zamawiającego
Dodano: 2013-12-03