Gmina Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
ul. Kościuszki 41 41
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
REGON: 93193504600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych oraz budynków należących do Gminy Miękinia znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miękinia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych oraz budynków należących do Gminy Miękinia znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Miękinia na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 2. Zakres przedmiotu obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 66 punktów poboru energii - oświetlenia ulicznego, placów, parków, dróg publicznych oraz do 7 budynków należących do Gminy Miękinia znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miękinia. Zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi wyszczególniono w Załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 4. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10 %) w okresie dostawy 439 311 kWh, w tym: - energia rozliczana całodobowo 18 250 kWh - energia w strefie (dziennej) 138 320 kWh - energia w strefie (nocnej) 282 741 kWh - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2)Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp oraz spełnia szczegółowe warunki udziału: ?Jest uprawniony do wykonania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 tekst jednolity z późniejszymi zmianami ) oraz z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 tekst jednolity ), 3)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ?Zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o minimalnej wartości 500 000,00 złotych każde brutto w zakresie sprzedaży energii elektrycznej, udokumentowane że zostały wykonane należycie. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp 3)Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 4. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważna w okresie wykonywania umowy. 6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7) Dokładnie wypełniona Tabela nr 7 z cenami jednostkowymi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu i powiatowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Zakup energii elektrycznej w ilości 1 650 000 kWh przez okres 24 miesięcy do budynków Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Oławskiego na lata 2017-2018
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa energii elektrycznej i jej dystrybucja dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-14 - Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu i powiatowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-21 - Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin
Dodano: 2016-01-12 - Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin
Dodano: 2015-12-23 - kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do 6 budynków Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2015-12-16 - kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do 6 budynków Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2015-12-09