Przetargi.pl
zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
    ul. Korczyńska 57 57
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
    REGON: 00030862000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki z podziałem na pakiety, których szczegółowy opis i zakres zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu będzie przebiegała, jak następuje: 1) pakiet 1 w trzech następujących transzach: I transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt. 2) Monitor LCD 22 W - 6 szt. 3) Monitor przemysłowy 19 - 3 szt. 4) Drukarka laserowa A4 - 8 szt. 5) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt. 6) Klawiatura PS 2 - 65szt. 7) Mysz optyczna PS 2 - 65 szt. 8) Switch 10 100 5xRJ45 - 4 szt. 9) MS Office 2007 Pro OEM - 2 szt. 10) Zasilacz ATX - 5 szt. 11) Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt. II transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt III transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt Ww. transze towaru będą realizowane na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia na daną transzę. 2) pakiet 2: Jednorazowo w terminie do 21 dni licząc od dnia podpisania umowy Fotokopiarka - 1 szt. II. Oferowany sprzęt musi być: 1) odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem wymogi bezpieczeństwa, 2) posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję 3) posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje minimum 30 dniowy termin płatności za przedmiot zamówienia licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na podstawie podpisanego przez strony umowy bez zastrzeżeń protokołu przekazania odbioru przedmiotu umowy. 5.2. Wykonawca musi wykazać, iż zaoferowany wyrób (sprzęt komputerowy i fotokopiarka) jest zgodny z odnoszącymi się do niego wymaganiami prawnymi związanymi z bezpieczeństwem tj. posiada oznakowanie CE. 5.3.Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 5)Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) deklaracje zgodności tj. dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela, stanowiący wiążące prawnie przyrzeczenie stwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do siwz oraz Formularza przedmiotu zamówienia, cenowego (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 2 do siwz a. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia odnośnie warunków serwisu gwarancyjnego obejmującego co najmniej zakres oznaczony w Formularrzu warunki serwisu gwarancyjnego - załącznik nr 5 do siwz b. zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzoru umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, c. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach