Przetargi.pl
Dostawa rur i kształtek kanalizacyjnych z PVC- szereg średni N do wykonania przyłączeń do kanalizacji sanitarnej

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Brzeźnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-207 Brzeźnica, Brzeźnica 401 A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 20 420 , fax. 0-14 68 20 420
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Brzeźnicy
    Brzeźnica 401 A 401 A
    39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 68 20 420, fax. 0-14 68 20 420
    REGON: 18034369000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład bużetowy gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rur i kształtek kanalizacyjnych z PVC- szereg średni N do wykonania przyłączeń do kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) rury kanalizacyjne PVC- szereg średni N warstwowe łączone na uszczelkę Dn 160 mm o długości 3m - 4980 mb, (1660 sztuk) b) rury kanalizacyjne PVC- szereg średni N warstwowe łączone na uszczelkę Dn 110 mm o długości 2m - 100 mb,(50 sztuk) c) rury kanalizacyjnePVC - szereg średni N warstwowe łączone na uszczelkę gumową Dn 200 mm o długości 3 m - 450 mb, ( 150 sztuk) d) kształtki kanalizacyjne PVC :Dn 110 typ SDR 34 SN8, Dn 160 typ SDR 41 SN4, DN 200 wg wykazu określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej 2 dostawy o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 u Pzp), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą: spełnia / nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp. b) - oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. ( Załącznik Nr 2 do SIWZ) c) - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. ( Załącznik Nr 3 do SIWZ) d) - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw o wartości min. 50 000,00 zł brutto. e) - Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA a) - oferowane dostawy muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) - przedmiot zamówienia (rury PVC i kształtki) muszą posiadać atest - aprobatę techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie. c) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi zapewnić poprzez wskazanie miejsca odbioru, że Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia z terenu powiatu dębickiego lub sąsiedniego z odległości nie większej niż 20 km od siedziby zamawiającego w dowolnym czasie i według potrzeb w danej chwili. Powyższy warunek podyktowany jest tym, że zamawiający sam odbiera przedmiot zamówienia i zobligowany jest możliwie maksymalnym obniżeniem kosztów transportu. Ocena spełniania warunków przedmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków metodą : spełnia / nie spełnia . 7. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH a) - złożenie Formularza Cenowego z cenami jednostkowymi na poszczególny asortyment, stawki podatku VAT i ceny brutto (Załącznik Nr 6 do SIWZ) b) - oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ) c) - kopię atestu - aprobaty technicznej, która zezwala na stosowanie przedmiotu zamówienia w budownictwie - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisem i imienną pieczęcią. d) - oświadczenie Wykonawcy (poprzez wskazanie miejsca odbioru ), że Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia z terenu powiatu dębickiego lub sąsiedniego z odległości nie większej niż 20 km od siedziby zamawiającego w dowolnym czasie i według potrzeb w danej chwili (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 8. FORMA DOKUMENTÓW a) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą - ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM - i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisem i imienną pieczęcią. b) Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis - celem ich identyfikacji. c) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. d) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach