Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 2-4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 776 58 00 , fax. 0-71 776 58 01
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca
ul. Strzegomska 2-4 2-4
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 776 58 00, fax. 0-71 776 58 01
REGON: 02063624800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budzetowa województwa dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Miejsce dostawy: Siedziba Zamawiającego tj. Wrocław ul. Strzegomska 2-4 (budynek Silver Forum) Sekretariat DIP (1 piętro) w godzinach od 8:00 do 15:00 3) Dodatkowe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia były fabrycznie nowe, modele wyprodukowane w 2009 r.; b) Zamawiający wymaga, aby urządzenia wydane były w oryginalnych opakowaniach wytwórcy; c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały oznaczenie CE; d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia poprawnie współpracowały z systemami operacyjnym wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ; e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu łącznie z przedmiotem umowy: - kartę katalogową oferowanych urządzeń z zaznaczeniem wymaganych parametrów technicznych, - nośniki instalacyjne oprogramowań, - instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokumentację do oprogramowań w języku polskim lub inną równoważną publikację w języku polskim, - dla każdego urządzenia jego indywidualną kartę gwarancyjną, wypełnioną czytelnie i bez poprawek z wypisanymi w niej numerem seryjnym lub innym unikalnym numerem danego urządzenia (zgodnym z numerem uwidocznionym na obudowie tego urządzenia) - dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego jako A. Sprzęt komputerowy oraz B. Wyposażenie komputerowe, - dokumenty licencji na oprogramowania; - dokumentacja eksploatacyjna, która zawiera informacje dotyczące: ? podstawowych wymagań instalacyjnych, ? podstawowych warunków użytkowania, ? terminów wykonywania przeglądów okresowych, ? rodzaju i przewidywanej wydajności wymaganych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowe określenie, które z ww. dokumentów należy dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia, znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. f) Wykonawca albo Producent udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości urządzeń. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dip.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarki, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/28/16
Dodano: 2016-07-27 - UMW/AZ/PN-35/16 Sukcesywna dostawa drukarek komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-08 - Rozbudowa istniejącego na Uczelni Systemu Przedłużania ważności Karty ELS/ELD/EKP o dodatkowy moduł do personalizacji elektronicznych kart wraz z usługą wdrożeniową i dostawą sprzętu realizującego te czynności dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa drukarek laserowych A3 mono z funkcją druku dwustronnego, nr 17/OPI/2016
Dodano: 2016-02-17 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa urządzeń i oprogramowania tworzącego Stanowisko do szybkiego prototypowania torów radiowych i anten, urządzeń multimedialnych w ramach Laboratorium Multimedialnego Badawczo-Rozwojowego - Środowiskowa Biblioteka Nauk Technicznych na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki - zadania
Dodano: 2015-07-29 - Dostawa urządzeń i oprogramowania tworzącego Stanowisko do szybkiego prototypowania torów radiowych i anten, urządzeń multimedialnych w ramach Laboratorium Multimedialnego Badawczo-Rozwojowego - Środowiskowa Biblioteka Nauk Technicznych na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki - zadania.
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Muzycznej we Wrocławiu
Dodano: 2014-11-25 - W12/ZP-9/2014
Dodano: 2014-10-09 - Zakup trzech biurowych urządzeń wielofunkcyjnych DU-Z.272.114.2014
Dodano: 2014-09-11