Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem niżej wymienionego sprzętu komputerowego: Zadanie nr 1 a). zestawy komputerowe (PC z monitorem, systemem operacyjnym i oprogramowaniem) - 30 szt. b). monitory komputerowe LCD - 10 szt. Zadanie nr 2 Monitory LCD z wejściem BNC przeznaczone do systemów telewizji dozorowej CCTV - 4 szt. 1.2. Wymagania dotyczące dostawy, gwarancji (dot. zad. nr 1 i zad. nr2): 1. Termin dostawy: nie dłużej niż 21 dni od daty podpisania umowy, 2. Miejsce dostawy: w ramach realizacji zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przywozu oraz wniesienia urządzeń do miejsc wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55. 3. Gwarancja: zad. nr 1. - pkt a - nie mniej niż 36 miesięcy (DOOR TO DOOR), - pkt b - nie mniej niż 36 miesięcy. Zad. nr 2. - nie mniej niż 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Spełnianie warunków określonych w pkt.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; c) w przypadku oświadczenia wykonawcy, iż będzie korzystał z potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach