Urząd Gminy Nozdrzec ogłasza przetarg
- Adres: 36-245 Nozdrzec, Nozdrzec
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4398020, 36, 40 , fax. 134 398 170
- Data zamieszczenia: 2020-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nozdrzec
Nozdrzec 224
36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
tel. 013 4398020, 36, 40, fax. 134 398 170
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Nozdrzec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pożarniczego dla jednostek OSP z terenu Gminy Nozdrzec: - Agregat prądotwórczy – 1 szt., - Piła do betonu i stali wraz z tarczą- 1 szt., - Motopompa szlamowa – 1 szt., - Wentylator oddymiający mgłowy – 3 szt., - Radiotelefon z mikrofonogłośnikiem -7 szt., - Zabezpieczenie na airbag – 1 szt., - Prądownica + nasadka do podawania piany – 2 szt. (prądownica0, 1 szt. (nasadka), - Defibrylator – 1 szt., - Kamera termowizyjna – 2 szt., - Lanca gaśnicza taran- 1 szt., - Ubranie bojowe – 20 kpl. (kolor gold), 8 kpl. (kolor granatowy), - Buty specjalne – 17 par, - Drabina – 2 szt., - Piła ratownicza – 1 szt., - Motopompa pływająca – 1 szt., - Rękawice do ratownictwa technicznego – 10 par, - Buty strażackie - 10 par, - Butla kompozytowa do aparatów oddechowych – 4 szt. - Zestaw poduszek wysoko ciśnieniowych – 1 kpl., - Lanca gaśnicza – 1 szt., - opryskiwacz spalinowy – 1 szt., - Zasilacz do narzędzi hydraulicznych – 1 szt., - Prądownica – 2 szt., - Detektor wielogazowy – 1 szt., - Wysokociśnieniowy agregat gaśniczy – 1 szt., - Smok ssawny – 1 szt., - Buty specjalne skórzane – 6 par, - Hełm strażacki – 8 szt., - Prądownica pianowa z pojemnikiem 5 l – 1 szt., - Rękawice specjalne – 10 par, - Wąż tłoczny W-52 – 8 szt., - Wąż tłoczny w-75 – 8 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie: 2 000, 00 PLN, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1) W pieniądzu; 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) W gwarancjach bankowych; 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b) ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Dynowie/ Oddział Nozdrzec , Nr: 22 9093 1017 2004 0400 2310 0009. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego, dlatego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresów rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonania przelewu kwoty wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do oferty, przy czym w celu umożliwienia zwrotu wadium Wykonawcy zaleca się jego takie umieszczenie, aby było możliwe wyjęcie dokumentu bez dekompletowania oferty. 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy wnieść (razem z ofertą) w formie oryginału, podpisanego przez Gwaranta lub Poręczyciela. Wymaga się, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w ustawie. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie, nie może być utrudnione 6. Zasady zwrotu wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 5) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonani umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą należy złożyć: a) Formularz ofertowo-cenowy – Zał. Nr 5 (z cenami jednostkowymi), sporządzony w oparciu o udostępniony przez Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; b) Potwierdzenie wniesienia wadium – jedynie w przypadku gdy wadium wnoszone jest w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b) ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) – poprzez oryginał dokumentu dołączony do oferty; c) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale; d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza; e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza 2. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców po otwarciu ofert: Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip1.nozdrzec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 4 – Grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup środków przymusu bezpośredniego oraz środków ochrony indywidulanej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
Dodano: 2023-12-11 - Zakup środków przymusu bezpośredniego oraz środków ochrony indywidulanej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Chłopice z podziałem na 2 części.
Dodano: 2023-07-01 - Zakup środków przymusu bezpośredniego dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2022-10-05 - „Dostawa sprzętu i wyposażenia ochronnego dla potrzeb OSP Bircza i OSP Sufczyna w ramach projektu pn.: „Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii- dla potrzeb OSP z terenu Gminy Bircza” wyłonionego w ramach konkursu ogólnego nr RPPK.04.01.00-IZ-00-18-004/18 w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.1 Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.”.
Dodano: 2020-06-02 - Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lutowiskach
Dodano: 2020-02-26 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia dla jednostek OSP w ramach projektu „zakup specjalistycznego wyposażenia dla jednostek OSP wpisanych do KSRG z terenu Gminy Jasło”
Dodano: 2020-02-24 - Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lutowiskach
Dodano: 2020-02-05