Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA NA CELE PROWADZENIA OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA NA CELE PROWADZENIA OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA NA CELE PROWADZENIA OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ 2. Zmówienie obejmuje zaprojektowanie, przebudowanie i zmianę sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Wysoka na cele prowadzenia ośrodka opieki dziennej w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU – stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie pozwalającym na poprawne funkcjonowanie ośrodka opieki dziennej bez konieczności realizacji dodatkowych zamówień wraz z kompletnym wyposażeniem obiektu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w wyznaczonym terminie. 1. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 1) Modernizację instalacji wod-kan, gazowej, C.O, wentylacji, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji – jeżeli będzie wymagana obowiązującymi przepisami; 2) Montaż urządzeń sanitarnych oraz podstawowego wyposażenia łazienkowego – krzesło i uchwyty dla osób niepełnosprawnych (umywalkowe, wc, natrysk) suszarki do rąk, dozowniki mydła, lustra, kosze na śmieci; 3) Wykonanie instalacji przyzywowej, modernizacja instalacji elektrycznej, montaż instalacji teletechnicznej oraz wymiana opraw oświetleniowych. 4) Wyposażenie budynku wraz z technologią podgrzewania posiłków – catering; 5) Dostosowanie obiektu do wymogów i standardów użytkowania przez osoby niepełnosprawne poprzez budowę/montaż rampy/podjazdu w korytarzu na trzystopniowych schodach w dojściu do zaplecza sanitarnego; 6) Częściowe zamurowania, rozbiórki i poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie otworów drzwiowych; 7) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej; 8) Montaż nawiewników okiennych w przypadku konieczności skorygowania obiegu powietrza w pomieszczeniach, w szczególności w pomieszczeniu kuchennym; 9) Wymianę parapetów wewnętrznych; 10) Wykonanie szpachlowania, uzupełnień tynku oraz malowanie ścian; 11) Wymianę pokrycia posadzek na płytki ceramiczne w korytarzu i pomieszczeniach mokrych oraz wykładzinę PVC w pomieszczeniu zajęć ruchowych 12) Dostosowanie pomieszczeń do wymogów ppoż. i higieniczno-sanitarnych; 13) Wykonanie prac porządkowych ponadto: 14) Zakres zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia zgodnie ze specyfikacją dostaw oraz zapisami PFU oraz przeprowadzenie niezbędnych uruchomień, prób i sprawdzeń; 15) Uczestnictwo w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego na etapie konsultacji rozwiązań projektowych oraz realizacji robót, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego oraz w czynnościach odbiorowych. 16) Inne niewymienione wyżej roboty i czynności opisane w PFU, załącznikach graficznych oraz SIWZ; 17) Opracowanie dokumentacji kosztorysowej z podziałem na odrębne części zadania objęte dofinansowaniem oraz sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej cały zakres realizowanych robót, w tym również robót nie wymagających zgłoszenia lub uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 18) Uzyskanie pozwoleń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictw, a w szczególności pozwolenia na budowę w zakresie tego wymagającym i pozwolenia na użytkownie obiektów. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.gminalancut.pl 3. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją robót budowlanych. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 18 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 11.05.2020 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach