Przetargi.pl
Zakup środków przymusu bezpośredniego oraz środków ochrony indywidulanej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Geodetów 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 001023003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup środków przymusu bezpośredniego oraz środków ochrony indywidulanej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków przymusu bezpośredniego (kajdanek i akcesoriów), przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:1) kajdanki stalowe 330 szt., w tym::a) 240 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);2) pokrowiec na kajdanki 340 szt., w tym:: a) 250 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);3) kajdanki jednorazowe 330 szt., w tym:a) 240 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków przymusu bezpośredniego (pałek teleskopowych i akcesoriów), przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:1) pałka teleskopowa 330 szt., w tym:a) 240 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);2) uchwyt na pałkę teleskopową 340 szt., w tym:a) 250 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków przymusu bezpośredniego (ręcznych miotaczy gazu i akcesoriów), przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:1) ręczny miotacz gazu – 330 szt., w tym:a) 240 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);2) pokrowiec na ręczny miotacz gazu – 340 szt., w tym:a) 250 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 90 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej (toreb transportowych, nakolanników i rękawic taktycznych), przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:1) Torba transportowa 6 szt., w tym:a) 5 szt. – zamówienie podstawa (dostawa obligatoryjna),b) 1 szt. - opcja (dostawa fakultatywna);2) Nakolanniki – 53 pary, w tym:a) 40 szt. – zamówienie podstawa (dostawa obligatoryjna),b) 13 szt. - opcja (dostawa fakultatywna);3) Rękawice taktyczne 72 pary, w tym:a) 60 szt. – zamówienie podstawa (dostawa obligatoryjna),b) 12 szt. - opcja (dostawa fakultatywna);Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4.7.5. środków ochrony indywidualnej (aktywnych ochronników słuchu, okularów strzeleckich), przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:1) Aktywne ochronniki słuchu - 15 szt., w tym:a) 10 szt. – zamówienie podstawa (dostawa obligatoryjna),b) 5 szt. - opcja (dostawa fakultatywna);2) Okulary strzeleckie - 15 szt., w tym:a) 10 szt. – zamówienie podstawa (dostawa obligatoryjna),b) 5 szt. - opcja (dostawa fakultatywna);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach