Przetargi.pl
Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Trąbkach

Gmina Biskupice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 250 68 99 , fax. 0-12 250 67 66
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
    Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455 455
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 0-12 250 68 99, fax. 0-12 250 67 66
    REGON: 00053221100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Trąbkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu średniego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Trąbkach. Samochód powinien posiadać parametry określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie wymagań jakim powinien
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brac udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3) udzielą minimum 12 - miesięcznej gwarancji na autopompę będącą na wyposażeniu samochodu pożarniczego, 4) udzielą minimum 12 - miesięcznej gwarancji na zbiornik wodny będący na wyposażeniu samochodu pożarniczego, 5) złożą wymagane w pkt.VII. SIWZ oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać nastepujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamowień publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zlega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć w ofercie: 5) szczegółowy opis parametrów oferowanego pojazdu, potwierdzający spełnienie wymagań techniczno-jakościowych niniejszej specyfikacji, 6) informację o okresie gwarancji na cały pojazd

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach