Przetargi.pl
zakup posiłków szkolnych 1-daniowych z dostawą dla uczniów w Zespołach Szkół w Damnicy, Damnie , Zagórzycy i Szkole Podstawowej w Domaradzu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113248 , fax. 059 8113248
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górna 8 8
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113248, fax. 059 8113248
    REGON: 00531105800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gops_damnica@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup posiłków szkolnych 1-daniowych z dostawą dla uczniów w Zespołach Szkół w Damnicy, Damnie , Zagórzycy i Szkole Podstawowej w Domaradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przetarg nieograniczony dotyczy zakupu posiłków szkolnych z dostawą własnym transportem w godzinach przedpołudniowych do punktów żywieniowych w Zespołach Szkół w Damnicy, Damnie i Zagórzycy oraz Szkole Podstawowej w Domaradzu w okresie od 04 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. Usługi w zakresie dożywiania świadczone będą w dni nauki szkolnej w czasie pobytu dzieci w szkole. Przez posiłek szkolny rozumie się : drugie danie składające się z 1 porcji mięsnej lub rybnej min .100g , dodatku w postaci ziemniaków, ryżu,makaronu lub kaszy 200g i surówki 100g lub naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane 300g oraz kompot z komponentów zakupionych przez wykonawcę. Dożywianiem planuje się objąć ok.250 uczniów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby zakupionych posiłków oraz ich postaci w wymienionym okresie za wcześniejszym uzgodnieniem z dostawcą ze względu na zmienną liczbę dzieci i wysokość środków finansowych w planie finansowym zamawiającego. Posiłki powinny być przygotowywane i dowożone w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a ich jakość winna odpowiadać normom żywieniowym. Jadłospis powinien być urozmaicony, posiłek nie może powtarzać się w przeciągu kolejnych 10 dni żywieniowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu przewidziane w art.22 ust.1 ustawy PZP.Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ważnych i niepodlegających odrzuceniu. Ważna oferta musi spełniać warunki : została sporządzona na piśmie w języku polskim i została złożona przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jest sprzeczna z ustawą lub SIWZ, oferent nie złożył wymaganych oświadczeń lub nie spełnił wymagań określonych w ustawie lub specyfikacji , jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji lub oferent złożył więcej niż jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art.25 ustawy PZP zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.odpowiednio wypełniona oferta (załącznik nr 1 ), 2.przykładowy 2-tygodniowy jadłospis ( załącznik nr 2) , 3.oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP ( załącznik nr 3 ) , 4. doświadczenie zawodowe w ciągu ostatnich 3 lat ( załącznik nr 4 ), 5. formularz cenowy ( załącznik nr 5 ), 6. zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 6 ), 7.inne wymagane dokumenty -koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające , żę wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, które będą wykonywane przez podwykonawców , a także podaje nazwy firm ( załącznik nr 7 ). Jeżeli nie wskaże podwykonawców, będzie to oznaczało iż wykona zamówienie samodzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do określonej działalności wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane .Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej w inny sposób. Oferenci przedstawiają oferty zgodnie z wymogami specyfikacji. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale 4 niniejszej specyfikacji metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z wym. warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone bez szczegółowej analizy merytorycznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.gops.damnica.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach