Przetargi.pl
Roboty remontowe w branży budowlano-elektryczno-sanitarnej dla pomieszczeń w budynku internatu.

Zespół Szkół Ekonomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Gdańska 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 58 531 55 16 , fax. 0 58 531 46 24
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych
    ul. Gdańska 17 17
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0 58 531 55 16, fax. 0 58 531 46 24
    REGON: 19188707000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w branży budowlano-elektryczno-sanitarnej dla pomieszczeń w budynku internatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe w branży budowlano-elektryczno-sanitarnej dla pomieszczeń w budynku internatu zgodnie z przedmiarem robót i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest spełnić wszelkie warunki określone w SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wg kryteriów określonych w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę: 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być przez instytucje je wystawiające w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona z postępowania. 6.1.c uprawnienia ogólnobudowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1.d aktualne poświadczenie przynależności osobyosób z pkt 6.1.c do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.e uprawnienia sanitarne w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1.f aktualne poświadczenie przynależności osoby/osób z pkt 6.1.e do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.g. uprawnienia elektryczne w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1.h aktualne poświadczenie przynależności osoby/osób z pkt 6.1.g do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.i wykaz minimum 5 osób nazwisko i imię zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6.1.j samochód tzw.dostawczy o ładowności dla części towarowej min. 900 kg - w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego. 6.1.k zestawienie wykonanych w 2008r. 2 robót budowlanych o wartości minimum 100.000,00 złotych referencje lub protokoły odbioru . Z podaniem: - adresu inwestora wraz z jego numerem telefonu - szczegółowego zakresu robót 6.1.l. aktualne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich na kwotę minimum 50.000 zł.. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów: a potwierdzenie posiadania ubezpieczenia przedłożone w formie kserokopii podpisanej za zgodność przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy uwaga: w przypadku ubezpieczenia przez oferenta odpowiedzialności cywilnej w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty. 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: a. do wnikliwego przeanalizowania SIWZ oraz przedmiarów prac i dokonania prawidłowej i pełnej wyceny wymienionych robót obejmujących wszystkie, zarówno podstawowe jak i pomocnicze, roboty, materiały i prace sprzętu oraz koszty wszystkich dojazdów i dowozów. b wziąć również pod uwagę, że podane normy i kalkulacje będą stosowane przez Zamawiającego również w przypadku gdy zleci on Wykonawcy wykonywanie robót nie wymienionych w zakresie usług lecz do których wykonania stosuje się identyczny w całości lub części zakres. c Załączyć formularz Oferta.Załącznik nr 1. Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje odrzucenie oferty z postępowania. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją zawartą w formularzu Oferta podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ, a zmianami narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego wzoru umowy, naniesionymi przez Oferenta w innej części SIWZ. d.Załączyć szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.tcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach