Przetargi.pl
remont 10 mieszkań gminnych

Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5314005 , fax. 058 5303255
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie
    ul. Czyżykowska 70 70
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 058 5314005, fax. 058 5303255
    REGON: 19298941800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont 10 mieszkań gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont 10 mieszkań gminnych zgodnie z przedmiarem robót i warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w treści specyfikacjiistotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej zamawiającego.Ocena spełnienia warunków wg kryteriów określonych w specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę: 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być przez instytucje je wystawiające w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona z postępowania. 6.1.c uprawnienia ogólnobudowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1.d aktualne poświadczenie przynależności osoby osób z pkt 6.1.c do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.e wykaz minimum 5 osób nazwisko i imię zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6.1.f samochód tzw.dostawczy o ładowności dla części towarowej min. 600 kg - w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego. 6.1.g zestawienie wykonanych w roku 2008 robót budowlanych o wartości minimum 50.000,00 złotych. Z podaniem: adresu inwestora wraz z jego numerem telefonu szczegółowego zakresu robót 6.1h. aktualne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich na kwotę minimum 50.000 zł.. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów: a potwierdzenie posiadania ubezpieczenia przedłożone w formie kserokopii podpisanej za zgodność przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z podaniem ogólnych warunków ubezpieczenia oraz dowodem opłat składek uwaga: w przypadku ubezpieczenia przez oferenta odpowiedzialności cywilnej w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty. 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: a. do wnikliwego przeanalizowania SIWZ oraz przedmiarów prac i dokonania prawidłowej i pełnej wyceny wymienionych robót obejmujących wszystkie, zarówno podstawowe jak i pomocnicze, roboty, materiały i prace sprzętu oraz koszty wszystkich dojazdów i dowozów. b wziąć również pod uwagę, że podane normy i kalkulacje będą stosowane przez Zamawiającego również w przypadku gdy zleci on Wykonawcy wykonywanie robót nie wymienionych w zakresie usług lecz do których wykonania stosuje się identyczny w całości lub części zakres. c Załączyć formularz Oferta.Załącznik nr 1. Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje odrzucenie oferty z postępowania. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją zawartą w formularzu Oferta podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ, a zmianami narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego wzoru umowy, naniesionymi przez Oferenta w innej części SIWZ. d.Załączyć szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania pisemnej wyceny wszystkich pozycji . W przypadku gdy tego nie uczyni i jakakolwiek pozycja nie będzie wyceniona oferta zostanie odrzucona z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach