Przetargi.pl
Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Gminy Stary Brus

Gmina Stary Brus ogłasza przetarg

  • Adres: 22-244 Stary Brus, Stary Brus 47a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5710126 , fax. 082 5710126
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Brus
    Stary Brus 47a 47a
    22-244 Stary Brus, woj. lubelskie
    tel. 082 5710126, fax. 082 5710126
    REGON: 00054583400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starybrus.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla Gminy Stary Brus
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest zakup pojemników na odpady stałe. Zakup obejmuje nowe: a) Pojemniki dwukółkowe, w kolorze zielonym, zamykane z plastiku na odpady o poj. 120 l - 542 szt., b) Pojemniki dwukółkowe, w kolorze czarnym, zamykane z plastiku na odpady o poj. 120 l - 542 szt. c) Pojemniki czterokółkowe, w kolorze zielonym z płaską pokrywą z plastiku o poj. 1100 l - 12 szt. d) Pojemniki czterokółkowe, w kolorze czarnym z płaską pokrywą z plastiku o poj. 1100 l - 11 szt. 3. Pojemniki muszą: -zapewniać gwarancje bezpieczeństwa dla obsługi podczas ich opróżniania i dla osób gromadzących odpady, gwarancję długotrwałego użytkowania, - spełniać wymagania Polskich Norm EN-840, -posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny, -wykonane z czstego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości bez dodatku regranulatu przy zastosowaniu barwników bez kadmu i ołowiu, -odporne na promienie UV, -dostosowane do opróżniania przez wszystkie samochody przeznaczone do wywozu odpadów komunalnych, -odporne na niskie temperatury, -kółka jezdne ogumione z pełą osią. 4. Pojemniki powinny zostać dostarczone do siedziby zamawiającego transprtem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 1500zł słownie : jeden tysiąc pięćset złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do potwierdzenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być skałdane (Dz.U. Nr 87 z 2006 r. z póź. zm) Zamawiający żąda do potwierdzenia : 1) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających nalezyte wykonanie zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał min. jedną dostawę polegającą na dostarczeniu pojemników na odpady stałe o wartości min. 50 000 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia lub nie spełnia). 6. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie 1) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty (konsorcja/spółki) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Pzp w tym: a) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ b) w przypadku konsorcjum zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w ich postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, c) w stosunku do spółki cywilnej zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy Pzp żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki a z treści umowy wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź tez przez pełnomocnika. d) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu. e) Wykonawcy o których mowa w art. 23 ust. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Dodatkowe wymagania od wykonawców. 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia dla podwykonawcy jest zobowiązany do: - określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców poprzez sporządzenie załącznika wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ - wynagrodzenie dla wykonawcy za dostawy wykonane przez podwykonawców zamawiający ureguluje po złożeniu oświadczenia przez podwykonawcę o uregulowaniu zobowiązań wobec niego. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniedbania podwykonawców w takim stopniu jakby to były działania własne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez wykonawcę musi zawierać: 1. Oświadczenie woli 1) Oferta cenowa winna być zgodna z załączonym wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z postawionym warunkiem. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę, 3) wykaz wykonanych dostaw (sporządzony zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ) Wymagana forma dokumentu - oryginał 5) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia zgodnie z postawionym warunkiem. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie o którym mowa wy?ej (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1185). 7. Pełnomocnictwa określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 9. Zamawiający wymaga aby dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 10. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w roz. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji należy oznaczyć zapisem (dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa i musi być dołączony do oferty w oddzielnym opakowaniu oznaczonym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starybrus.lublin.pl/index.php?id_kat=217
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach