Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg
- Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8527039 , fax. 81 8527058
- Data zamieszczenia: 2015-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
ul. Lubartowska 1 1
21-132 Kamionka, woj. lubelskie
tel. 81 8527039, fax. 81 8527058
REGON: 00053792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Kamionka oraz koszy ulicznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę: pojemników na odpady o pojemności 120 litrów - 1.500 szt., pojemników na odpady o pojemności 240 litrów - 400 szt., koszy ulicznych o pojemności 35 litrów - 20 szt. 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 maja 2015 roku, do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : Pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Lubartowie Oddział Kamionka 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami z powodu: niezłożenia przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów/oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy jeśli będzie to powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; niezłożenia przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, pełnomocnictwa jeśli będzie to powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; niezłożenia przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - jeśli będzie to powo?dowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; niewyrażenia przez Wykonawcę, z przyczyn leżących po jego stronie, zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - jeśli będzie to powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kamionka.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem koszy na psie odchody na terenie miasta Lublin
Dodano: 2015-08-04 - Część I: Dostawa wraz z montażem 190 sztuk koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin. Część II: Dostawa wraz z montażem 85 sztuk koszy na psie odchody w pasach drogowych na terenie miasta Lublin
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2015-06-24 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników metalowych do zbiórki stałych odpadów komunalnych - popiołu dla Gminy Zamość
Dodano: 2015-06-19 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników, kontenerów, urządzeń oraz mobilnych punktów zbierania odpadów niebezpiecznych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach
Dodano: 2015-06-09 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników metalowych do zbiórki stałych odpadów komunalnych - popiołu dla Gminy Zamość
Dodano: 2015-05-06 - Dostawa środków czystości i środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa 450 szt. koszy ulicznych, w tym montaż 410 szt. koszy ulicznych w pasach drogowych na terenie miasta Lublin oraz dostawa 1000 nalepek na oznaczenie koszy.
Dodano: 2015-03-23 - Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2014-10-17 - Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 L
Dodano: 2014-02-28