Przetargi.pl
Zakup paliwa do pojazdów Straży Miejskiej

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do pojazdów Straży Miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, za pomocą kart bezgotówkowych paliwa do 32 pojazdów Straży Miejskiej Miasta Poznania, wskazanych w załączniku nr 3 do wzoru umowy, w następujących ilościach: - etyliny bezołowiowa 95 w ilości do 13500 litrów - gaz LPG w ilości do 62000 litrów - oleju napędowego w ilości do 8 500 litrów Wykonawca zobowiązany będzie do wydania kart wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu umożliwiających zakup paliwa na stacjach należących do sieci Wykonawcy oraz do dostarczenia taryfikatora wydawania kart do bezgotówkowego zakupu paliwa i dokumentu określającego zasady zgłaszania utraty lub zniszczenia karty do bezgotówkowego zakupu paliwa. Olej napędowy, etylina i gaz LPG muszą być dostępne na każdej stacji przewidywanej do realizacji zamówienia. Wykonawca wyda Zamawiającemu bezgotówkowe karty płatnicze po podpisaniu umowy i aktywuje je najpóźniej w dniu rozpoczęcia jej obowiązywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach