Przetargi.pl
Zakup paliw silnikowych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Gminy Chrostkowo

Urząd Gminy Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-602 Chrostkowo, Chrostkowo 99
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2870039 w. 46 , fax. 054 2870039
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chrostkowo
    Chrostkowo 99 99
    87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2870039 w. 46, fax. 054 2870039
    REGON: 00099450300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw silnikowych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Gminy Chrostkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw silnikowych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji gminy Chrostkowo w niżej wymienionych asortymentach i ilościach: 1) olej napędowy Ekodiesel - 16.000 litrów 2) benzyna bezołowiowa Eurosuper 95 - 2.000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca winien: 1. przedstawić certyfikat jakości oleju napędowego Ekodiesel oraz benzyny bezołowiowej Eurosuper 95. 2. Stacja paliw nie może być oddalona od siedziby zamawiającego o więcej niż 5 km. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: i. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ii. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia iii. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia iv. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych III. Z postępowania wyklucza się: i. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ii. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji iii. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania iv. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych v. wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą IV. Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania będzie uznana za odrzuconą. 1. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. V. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: i. jest niezgodna z ustawą ii. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawa zamówień publicznych iii. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji iv. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia v. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert vi. zawiera błędy w obliczaniu ceny vii. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 viii. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów III.VI. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Wypełniony formularz oferty. (Załącznik nr 1) 2. Zaakceptowany wzór umowy. (Załącznik nr 3). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (Załącznik 2) 4. Formularz cenowy (Załącznik 4) 5. Dokumenty jakości - certyfikat potwierdzający parametry określone dla przedmiotu zamówienia. 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru. II. UWAGI DOTYCZĄCE FORMY SKŁADANYCH DOKUMENTÓW: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 5,6,7, mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii (przez Wykonawcę należy rozumieć osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz) 2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób zażąda przedstawienia oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii dokumentu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrostkowo.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach