Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6886087, 6886001 , fax. 56 6886087
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
    pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9 9
    87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6886087, 6886001, fax. 56 6886087
    REGON: 87111865500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński o parametrach i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia /SWIZ/, a w szczególności we wzorze umowy stanowiącym zał. do niniejszej SIWZ. Dostarczany opał musi odpowiadać parametrom określonym w tabeli poniżej. L.p. Przedmiot Zamówienia Parametry przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień CPV j.m. Szacunk. Ilość 1 Miał węglowy ? wymiary ziarna 0-20 mm? zawartość popiołu do 10% ? wartość opałowa w stanie roboczym nie mniej niż 25MJ/kg ? zawartość siarki do 0,8% ? wilgotność do 12% 09-11-10-00-0 tona 1100 2 Ekogroszek ? wymiary ziarna 5-25 mm ? zawartość popiołu do 6% ? wartość opałowa w stanie roboczym nie mniej niż 26MJ/kg ? zawartość siarki do 0,6% ? wilgotność do 10% 09-11-10-00-0 tona 50. Warunki i zasady realizacji zamówienia:- Przewidywane terminy dostaw: od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. (wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego). Zamawiający przewiduje dostarczenie ok. 450 ton miału węglowego transportem powyżej 20ton, a pozostałą ilość miału węglowego, z uwagi na ograniczenia z dojazdem oraz ograniczonym placem manewrowym, transportem nie większym niż 10 ton. - Miał węglowy będzie dostarczany do kotłowni przy ul. Sady, kotłowni Fijewo, Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim, do świetlicy wiejskiej w Zielnowie i w Szumiłowie, zaś ekogroszek dostarczany będzie do kotłowni UMiG w Radzyniu Chełmińskim. Opał dostarczany będzie transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające opał przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez opał walorów użytkowych. Wykonawca zapewni dowóz przedmiotu zamówienia w takim stanie, aby umożliwiał natychmiastowy wyładunek szczególnie w okresie zimowym. - Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. - Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysłanego faksem, pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru lub złożonego telefonicznie.- Wykonawca zrealizuje dostawy w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w ofercie licząc od dnia złożenia zamówienia. - Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00-14.00.- Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę przelewem na rachunek Wykonawcy. - Ilości miału węglowego oraz ekogroszku podane w tabeli jak i w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 25% od ilości szacunkowej podanej w SIWZ. Wykonawca, w takiej sytuacji nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń finansowych ani prawnych.- Przy każdej dostawie miału węglowego i/lub ekogroszku Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dot. jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą). Brak powyższych dokumentów, lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii miału węglowego i/lub ekogroszku. - W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę opału o wyższej wartości opałowej, lub o niższej zawartości popiołu, siarki oraz wilgotności, Wykonawca nie może zafakturować dostawy inaczej niż przewidziano w umowie. - Każda partia dostarczonego towaru będzie ważona przez komisję Zamawiającego w obecności dostarczyciela na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający.- Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego miału węglowego i/lub ekogroszku w terminie 30 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności wartości opałowej opału oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgotności. W przypadku, gdy wyniki analizy potwierdzą, iż dostarczony miał węglowy i/lub ekogroszek nie odpowiada parametrom określonym w umowie /za wyjątkiem dostarczenia miału węglowego i/lub ekogroszku o lepszych parametrach niż określone w umowie/, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzonej analizy i potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowaną partię opału w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych.- Zamawiający ma prawo pobierania próbek dostarczonego opału /miału węglowego i ekogroszku/ do przeprowadzenia analizy laboratoryjnej w celu sprawdzenia jego jakości. Próbki będą pobierane w terminie 5 dni od zrealizowania dostawy danej partii opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego. Koszt badania miału/ekogroszku, w przypadku, gdy próbka okaże się nie spełniać wymogów jakościowych określonych w umowie zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania pokryje Wykonawca, w przeciwnym razie w/w koszty pokrywa Zamawiający. Przedstawiciel Wykonawcy może być obecny przy czynności pobierania próbek, o czym zostanie powiadomiony telefonicznie przez Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem. Brak udziału dostawcy, skutkować będzie brakiem możliwości podważenia przez Wykonawcę prawidłowości czynności pobrania próbek samodzielnie przez Zamawiającego. - Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu Wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o innych parametrach niż określone w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczany miał węglowy i ekogroszek spełniały wymogi określone przez Polskie Normy. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: Wadium - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (najpóźniej do upływu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach