Przetargi.pl
Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi

Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4512045 , fax. 0-56 4512046
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grudziądzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4512045, fax. 0-56 4512046
    REGON: 87124511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tbs-grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia są usługi zarządzania nieruchomościami: 1.Eksploatacja budynków i terenów przydomowych: 1)Utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym budynków i ich otoczenia poprzez: a)wywóz nieczystości stałych i płynnych, b)utrzymanie w należytym stanie terenów przydomowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania oraz w stanie estetycznym zieleńców, rabat kwiatowych, drzew, krzewów i placów zabaw, c)zlecanie jednostkom specjalistycznym usług sanitarnych, d)usuwanie śniegu i likwidacja gołoledzi. 2)Zawieranie umów o świadczenia w zakresie: a)dostaw zimnej wody i odprowadzania ścieków, b)dostawy energii cieplnej i ciepłej wody oraz obsługi kotłowni lokalnej, c)dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytkowania, d)dostawy gazu do pomieszczeń wspólnego użytkowania, e)czyszczenie przewodów kominowych dymowych i spalinowych, f)dostawy gazu do liczników, g)konserwacja domofonów, h)konserwacja anten zbiorczych, i)konserwacji dźwigów osobowych. 3)Egzekwowanie wykonania warunków umowy przez nadzór i kontrolę świadczonych usług. 4)Zapewnianie ochrony przeciwpożarowej budynków. 5)Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków i mieszkań oraz typowanie budynków do remontów kapitalnych. 6)Dokonywanie napraw i remontów bieżących oraz usuwanie awarii. 7)Zgłoszenie do właściwego organu nadzoru budowlanego budynków nadających się do rozbiórki lub zagrożonych katastrofą budowlaną. 8)Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i ksiąg obiektów. 9)Przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek kontroli technicznej okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 2.Obsługa mieszkańców (najemców): 1)Zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych, aneksów do tych umów i naliczanie należnych opłat z tytułu czynszu i innych świadczeń. 2)Organizowanie przetargów na lokale użytkowe, zawieranie umów najmu na te lokale i naliczanie opłat z tytułu czynszu i innych świadczeń. 3)Przejmowanie od najemców lokali mieszalnych protokołem zdawczo-odbiorczym, dokonywanie stosownych rozliczeń po wygaśnięciu stosunku najmu oraz przekazywanie nowym najemcom lokali mieszkalnych protokołem zdawczo-odbiorczym. 4)Prowadzenie dokumentacji czynszowej lokali mieszkalnych i użytkowych. 5)Przejmowanie oraz egzekwowanie opłat czynszowych i innych należności wynikających z umowy najmu. 6)Potwierdzanie druków meldunkowych. 7)Zawiadamianie w terminach określonych w odrębnych przepisach najemców lokali mieszkalnych opłacających czynsz regulowany oraz najemców lokali socjalnych o zmianie wysokości dotychczasowego czynszu i wysokości świadczeń związanych z najmem. 8)Prowadzenie spraw związanych z rozwiązywaniem umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich rozwiązywanie. 3.Obsługa ekonomiczno-techniczna: 1)Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami: a)Prowadzenie ewidencji czynszów i ich windykacja, b)Opracowanie planów remontów na dany rok kalendarzowy, c)Dostarczanie danych niezbędnych do dokonywania sprawozdawczości do instytucji zewnętrznych np.: Urząd Miasta, GUS. 2)Miesięczne rozliczenie ewidencji czynszów nastąpi w formie stosownego zestawienia do dnia 15-tego każdego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli stosowne ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania danego zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dokumenty te, mogą być przedstawione w formie poświadczonej kserokopii (Za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 1)Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) wraz z załącznikami do niego: a)Oświadczenie - załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, b)Informacja o zatrudnianiu wykwalifikowanego personelu w tym, co najmniej: - jednej osoby posiadającej licencję zawodową zarządcy nieruchomości - potwierdzone kserokopią licencji, - trzy osoby posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie nadzoru inwestorskiego - potwierdzone kserokopią uprawnień budowlanych i przynależnością do odpowiedniej izby budowlanej, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru Sądu gospodarczego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy od wyznaczonego terminu składania ofert, d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)Zaświadczenie o terminowym regulowaniu składek ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert, f)Zaświadczenie Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert, g)Informacja o zapewnieniu serwisu konserwatorskiego, świadczącego usługi remontowo - konserwatorskie i usuwanie awarii po godzinach pracy i w dni wolne od pracy, h)Wykaz sprzętu komputerowego z odpowiednim oprogramowaniem, zapewniającym obsługę i rozliczanie najemców z płaconych czynszów, rozliczania zaliczek za dostarczone media komunalne oraz świadczenia usług komunalnych, i)Dokument potwierdzający, że oferent posiada lub będzie posiadać (w terminie nie później niż na dzień podpisania umowy) na terenie miasta biuro obsługi najemców i kasę zapewniającą bezpieczne przyjmowanie oraz przechowywanie gotówki, j)Dokument potwierdzający ubezpieczenie Oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. k)Referencje w przypadku administrowania przez Wykonawcę powierzonym zasobem mieszkaniowym o podobnej lub większej wielkości lub wykaz administrowanego własnego zasobu mieszkaniowego o podobnej lub większej wielkości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs-grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach