Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych w 2010 roku

Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Ogrodowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7822610 , fax. 075 7822610
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
    ul. Ogrodowa 1 1
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7822610, fax. 075 7822610
    REGON: 23082648900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Zakup paliw płynnych w 2010 roku, z podziałem na zadania częściowe: Zadanie 1 - zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu bazy Służby Drogowej w Bystrzycy nr 2 gm. Wleń: - benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 2.500 litrów, - olej napędowy ON w ilości około 53.050 litrów, Zadanie 2 - zakup paliw płynnych do pojazdów garażowanych w siedzibie ZDP w Lwówku Śl. przy ul.Szpitalnej nr 4: - benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 4.000 lirów, Zadanie 3 - zakup oleju opałowego w ilości ok. 4.000 litrów do sprzętu garażowanego na terenie bazy Służby Drogowej w Bystrzycy nr 2 gm. Wleń. Zamówienie polega na bieżącym tankowaniu pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy z częstotliwością uzależnioną od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego. Pojazdy oraz sprzęt w zależności od rodzaju zadania znajdują się na terenie bazy Służby Drogowej w Bystrzycy nr 2 gm. Wleń lub siedzibie ZDP w Lwówku Śl. przy ul. Szpitalnej nr 4. Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianach cen jednostkowych paliwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie z art.22 i 24 ustawy Pzp na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesja (zezwolenie lub licencja) na obrót paliwami ciekłymi ważna na okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. przynajmniej do 31.12.2010r. Jeżeli wykonawca posiada koncesję, która utraci ważność w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca dodatkowo załączy oświadczenie, że zobowiązuje się do dostarczenia nowej koncesji (obejmującej okres do 31.12.2010r.) przed upływem terminu jej ważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość dystrybutorów od miejsca garażowania pojazdów (i magazynowania sprzętu)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach