Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2010 r.

Gmina Dąbrowa Chełmińska ogłasza przetarg

  • Adres: 86-070 Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3816-005 , fax. 052 3816-290
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Chełmińska
    ul. Bydgoska 21 21
    86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3816-005, fax. 052 3816-290
    REGON: 09235064200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2010 r. w następujących maksymalnych ilościach: a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1.000 l; b) olej napędowy ON- 5.500 l. Ilości związane z danym rodzajem paliwa, w trakcie realizacji umowy nie będą już zwiększone. Dopuszcza się jedynie możliwość ich zmniejszenia po faktycznie zrealizowanych zamówieniach (tankowaniach). Z tytułu zmniejszenia określonych powyżej ilości paliw wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń, w tym finansowych. CPV 09132100-4 CPV 09134100-8 Wykonawca musi dysponować stacją/ami paliw w odległości niewiększej niż 15 km od siedziby Zamawiającego (ul. Bydgoska 21 w Dąbrowie Chełmińskiej) i przynajmniej jedna z tych stacji musi być czynna od 7:00 do 18:00 - 7 dni w tygodniu. Stacja paliw musi posiadać w sprzedaży następujące rodzaje paliwa: ON, Pb 95 oraz Wykonawca zgadzamy się na odbiór towarów bezgotówkowo i rejestrowanie go na listę zbiorczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2. Spełnia następujące warunki szczegółowe: a) są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków szczegółowych zał. Nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach