Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych gazu skroplonego LPG, benzyny bezołowiowej, oleju napędowego o ustalonych standardach jakościowych do pojazdów Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.

Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-559 Wrocław, ul. Puszczykowska 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 364 27 58 , fax. 071 336-72-89
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
    ul. Puszczykowska 10 10
    50-559 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 364 27 58, fax. 071 336-72-89
    REGON: 93110643300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: województwa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych gazu skroplonego LPG, benzyny bezołowiowej, oleju napędowego o ustalonych standardach jakościowych do pojazdów Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie polega na sukcesywnym zakupie na stacjach wykonawcy paliw płynnych na terenie Polski do pojazdów służbowych Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych. 2) System zakupu paliw - bezgotówkowo za pomocą kart flotowych. Warunki realizacji kart flotowych: a. rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu dla każdego oddziału DZPK z osobna (Oddział Wałbrzych, Legnica - Myślibórz, Legnica- Piotrowice, Jelenia Góra, Wrocław), z terminami płatności nie krótszymi niż 14 dni od daty otrzymania faktur. Wykonawca zobowiązany jest do wysyłania dwa razy w miesiącu faktur wystawionych na DZPK za zakup paliw do pojazdów służbowych danego oddziału wymienionych w pkt 4 opisu zamówienia bezpośrednio do siedzib Oddziałów DZPK: i. - DZPK Oddział Wrocław: ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, ii. - DZPK Oddział Wałbrzych: ul. Wałbrzyska 25-27, 58-100 Świdnica, iii. - DZPK Oddział Jelenia Góra: ul. Kamiennogórska 2, 58-570 Jelenia Góra, iv. - DZPK Oddział Legnica: Piotrowice 89, 59- 170 Przemków, v. - DZPK Oddział Legnica: Myślibórz 11, 59-411 Paszowice, b. Faktury wystawione na: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych, ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, NIP 896-10-19-973. c. Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktur w wersji elektronicznej na adres mailowy: wroclaw@dzpk.pl. d. do faktury powinna być dołączana ewidencja pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu (w.w informacje podawane na fakturze, lub na jej załączniku). e. Wykonawca powinien mieć możliwość utworzenia konta internetowego dla Zamawiającego, które umożliwiać będzie m.in. bieżący wgląd w saldo, raporty z tankowania, faktury. W przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca jest zobligowany na żądanie Zamawiającego do przekazania drogą mailową w.w informacji. f. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 10 sztuk kart paliwowych, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu, pojazdu), wymienionych w pkt 4, 3 sztuki kart paliwowych uniwersalnych przypisanych dla urządzeń mechanicznych (kosiarki, piły). g. płatność za zakup paliwa odbywa się kartą paliwową, która musi być zabezpieczona kodem. h. za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 70,00 zł brutto za 1 kartę. i. koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. j. karty powinny umożliwiać tankowanie na stacjach Wykonawcy znajdujących się na terenie Polski. k. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane kartą utraconą po upływie 24h od momentu zgłoszenia zablokowania przez Zamawiającego zagubionej bądź skradzionej karty. 3) Szacunkowa ilość litrów paliwa przewidywana do zakupu w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy: a. benzyna bezołowiowa Pb95: 6000 litrów, b. benzyna bezołowiowa Pb98: 400 litrów, c. olej napędowy ON: 24 400 litrów, d. gaz LPG: 2400 litrów, e. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne - 200 litrów, f. standardowe wyposażenie pojazdów (żarówki, apteczki, itp.). 4) Posiadane przez Zamawiającego pojazdy (stan na dzień ogłoszenia postępowania): a. Oddział Legnica: Ciągnik New Holland, ładowarka samojezdna New Holland- ON, Fiat Sedici Pb 95, Pb98 (oddział terenowy w Piotrowicach koło Przemkowa), Peugeot Partner- ON (oddział terenowy w Myśliborzu koło Jawora), b. Oddział Wrocław: Fiat Sedici Pb95, Pb98, SsangYong - ON, Lada Niva - Pb95, Pb98, LPG, c. Oddział Wałbrzych: Fiat Sedici -Pb95, Pb98, Nissan Patrol- ON, d. Oddział Jelenia Góra: Peugeot Partner ON, 5) Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 6) Warunki miejsc stacji paliw. Zamawiający wymaga, aby miejsce tankowania - zakupu paliw nie było oddalone więcej niż: a. dla pojazdów Oddziału Wrocław: 8 km od ulicy Puszczykowskiej 10 we Wrocławiu, b. dla pojazdów Oddziału Legnica- Piotrowice: 40 km od miejscowości Piotrowice, gmina Przemków, c. dla pojazdów Oddziału Legnica- Myślibórz: 25 km od miejscowości Jawor, d. dla pojazdów Oddziału Wałbrzych: 15 km od miejscowości Świdnica, e. dla pojazdów Oddziału Jelenia Góra: 15 km od ulicy Kamiennogórskiej 2 w Jeleniej Górze. 7) Wymagania odnośnie paliw: a. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441), b. Wymagania określone w normie PN - EN 228 dla benzyny bezołowiowej Pb 95 i Pb 98, c. Wymagania określone w normie PN - EN 590:2005 dla oleju napędowego ON, d. Wymagania określone norma PN - EN 589:2004 dla paliw LPG, e. Wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 28 grudnia 2006 r. w f. W sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. Nr 251, poz. 1851), 8) W przypadku stwierdzenia złej jakości paliwa Wykonawca zobowiązany jest przyjąć pisemną reklamację od Zamawiającego. Ponadto Zamawiający może pobierać próbki dostarczanego paliwa. Ważność próbki ustala się maksymalnie na 1 miesiąc od daty jej pobrania. Zamawiający będzie pobierał próbkę w obecności upoważnionego pracownika Wykonawcy w liczbie nie mniejszej niż 3 (trzy). Pobrane próbki muszą zostać oznakowane oraz zaplombowane. Co najmniej jedną z oznakowanych i zaplombowanych próbek będzie otrzymywał Wykonawca. Zamawiający sporządza protokół pobrania próbek zawierający: pieczęć Zamawiającego, numer dystrybutora, z którego pobrano próbki, datę pobrania próbek, szczegółowe opisanie sposobu pobierania próbek, imię, nazwisko pobierającego próbki, podpis przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy. Protokół, o którym mowa powyżej, sporządza się w dwóch egzemplarzach, z których jeden zatrzymuje Zamawiający, a drugi egzemplarz otrzymuje Wykonawca. Zamawiający dostarczy pobrane próbki do niezależnego, akredytowanego laboratorium, w warunkach uniemożliwiających zmianę jakości paliwa i jego cech charakterystycznych. Jedna z próbek dostarczonych do laboratorium stanowiła będzie próbkę kontrolną laboratorium, a pozostałe próbki przeznaczone do badań. Wykonawca pokryje koszt wykonanych badań jedynie w przypadku, gdy jakość paliw nie będzie odpowiadała stosownym normom. W innych sytuacjach koszta badań pokrywa Zamawiający. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy pojazdu Zamawiającego udokumentowane odpowiednimi fakturami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość stałego upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzpkwroclaw.ibip.wroc.pl/public/?id=98391
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach