Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych ZDMiKP w 2010 roku.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5822723 , fax. 052 5822363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5822723, fax. 052 5822363
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych ZDMiKP w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art. 2 pkt. 2) UPZP polegająca na zakupie paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu należącego do ZDMiKP w Bydgoszczy, w następującym asortymencie i przewidywanych ilościach: - benzyna bezołowiowa 95 w ilości do 22.000 litrów, - olej napędowy w ilości do 15.000 litrów. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441) oraz aktualne normy: PN-EN 228 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590 (dla oleju napędowego). W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Warunki realizacji zamówienia: 1) Punkt sprzedaży (stacja) paliw Wykonawcy musi być zlokalizowana na terenie miasta Bydgoszczy. 2) Punkt sprzedaży (stacja) paliw musi być czynna przez 7 dni w tygodniu, minimum 12 godzin dziennie. 3) Poza paliwami płynnymi punkt sprzedaży (stacja) paliw musi posiadać w sprzedaży podstawowy asortyment płynów i olejów, a także wyposażenia samochodowego, w tym minimum: - oleje silnikowe, - płyny hamulcowe, - płyny do chłodnic samochodowych, - płyny do spryskiwaczy, - żarówki samochodowe, - środki do utrzymania czystości w samochodach, - dodatki do paliw. 4) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w ilościach nie większych niż określone w pkt. 3.1. SIWZ, do dnia 31.12.2010 r. 5) Zakup paliw dokonywany będzie bezpośrednio w punkcie sprzedaży (stacji) paliw Wykonawcy, poprzez tankowanie samochodów służbowych i sprzętu należącego do ZDMiKP w Bydgoszczy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania badania spełnienia przez paliwa obowiązujących norm jakościowych. W przypadku ustalenia nie spełnienia przez paliwa wskazanych norm Zamawiający będzie uprawniony do natychmiastowego odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oraz obciążenia Wykonawcy kosztem badania. 7) Zmiana cen jednostkowych netto określonych w ofercie następuje jedynie w przypadku zmian cen hurtowych paliw: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego (Ekodiesel lub równoważny), opublikowanych przez PKN ORLEN na stronie internetowej www.orlen.pl. o różnice ogłoszone na tej stronie (ceny archiwalne). Dotyczy to zarówno podwyżek jak i obniżek cen. 8) Rozliczenie następować będzie w formie bezgotówkowej na podstawie faktur VAT wystawianych dwa razy w miesiącu: 15-ego i ostatniego dnia miesiąca za paliwo sprzedane w dwóch poprzednich tygodniach na podstawie dowodów WZ. Jeśli ww. dzień przypadnie w dzień wolny od pracy to faktura będzie wystawiona w dniu go poprzedzającym. 9) Termin płatności - 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), obejmujące zakresem minimum paliwa będące przedmiotem zamówienia. 2. dysponują potencjałem technicznym, tj. minimum jednym punktem sprzedaży paliw zlokalizowanym na terenie miasta Bydgoszczy czynnym przez 7 dni w tygodniu, minimum 12 godzin dziennie. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. potencjału technicznego. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 10.1.1., 10.1.2. i 10.1.3. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie, w związku z tym podlegają one zsumowaniu, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.4 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem Podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1 SIWZ spełnia Wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. 6. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 UPZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) aktualna Koncesja na obrót paliwami ciekłymi (OPC) wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1) Wykaz punktów sprzedaży paliw zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszcz (wg wzoru Zamawiającego), 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.3.1) SIWZ, Wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował - o ile dotyczy. 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3. SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego) 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. (Składając oświadczenie i dokumenty stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy brać pod uwagę przesłanki wykluczenia określone w art.24 ust.1 pkt. 1-9 UPZP, a także okoliczności wskazane w art. 24 ust. 2 pkt. 1 UPZP). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia i dokumenty zgodnie z zasadami: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt. 11.1.5. SWIZ. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach