Przetargi.pl
Zakup paliw do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku rozliczany w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w latach 2012 -2013

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2302000 , fax. 054 2302030
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2302000, fax. 054 2302030
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku rozliczany w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w latach 2012 -2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r. do samochodów, służbowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku (wraz z Oddziałem Rejonowym w Toruniu i Bydgoszczy oraz w Biurach Terenowych: w Radziejowie, Świeciu, Chełmnie, Inowrocławiu, Nakle nad Notecią, Lipnie, Brodnicy, Tucholi), w szacunkowej ilości ogółem: - olej napędowy w ilości - do 65 974 litrów - gaz LPG - do 32 000 litrów - benzyna Pb 95 - do 24 000 litrów - benzyna Pb 98 - do 10 000 litrów oraz usługi mycia samochodów i zakup płynów do spryskiwaczy łącznie do kwoty do 40 000,00 zł, z zastrzeżeniem prawa do ograniczenia asortymentowego i ilościowego w ciągu realizacji umowy. Dla poszczególnych paliw będących przedmiotem dostawy stosuje się wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz. 1441), w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. Nr 251, poz. 1851) oraz odpowiednio norm PN-EN228:2009, PN-EN 590+A1:2010, PN-EN:2009. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie jednostki. Zakupy będą realizowane sukcesywnie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na zasadzie doraźnych tankowań samochodów, ciągników i maszyn samobieżnych lub do pojemników Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy. Zakup paliwa płynów do spryskiwaczy oraz mycia pojazdów dokonywany będzie bezgotówkowo, bezpośrednio do samochodów lub pojemników z wykorzystaniem kart elektronicznych zabezpieczonych kodem PIN w granicach limitów ustalonych dla każdej karty elektronicznej, na każdy pojazd lub nazwisko wskazane przez Zamawiającego po aktualnie obowiązującej cenie dnia na stacji Wykonawcy, pomniejszonej o ewentualny stały opust udzielony przez Wykonawcę. Osoba uprawniona dokonująca zakupu na stacji paliw otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie warunków zakupu w formie paragonu lub innego dokumentu. Wykaz wszystkich stacji paliw na terenie kraju, w których Zamawiający będzie mógł tankować bezgotówkowo z opustem Wykonawca zamieści na swojej stronie internetowej. Karty elektroniczne powinny być wystawione na numer rejestracyjny samochodu lub nazwisko wskazane przez Zamawiającego, zabezpieczone kodem PIN. Nowe karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie w terminie 5 dni roboczych od dnia przedstawienia przez Zamawiającego Wykonawcy wypełnionych i podpisanych wniosków o wydanie kart z odpowiednimi limitami miesięcznymi na dany pojazd bądź nazwisko wskazane przez Zamawiającego. W razie utraty karty elektronicznej, Wykonawca zapewni blokadę karty po zgłoszeniu jej zaginięcia w sieci punktów sprzedaży i wyda karty zamienne za odpłatnością zgodną z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy. W przypadku zmiany ilości samochodów służbowych, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę oraz złoży zapotrzebowanie na nowe karty z określeniem limitów na zakupy i usługi, a Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty. Wykonawca zobowiązuje się wydać i aktywować dodatkowe karty w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestaniu użytkowania karty i będzie on zobowiązany na swój koszt do zwrotu karty, która zostanie wycofana. W razie utraty lub zniszczenia karty elektronicznej, Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego jej zaginięcia lub zniszczenia i wyda bezpłatnie nową kartę oraz uaktywni ją w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach. Zamawiający z chwilą telefonicznego zgłoszenia utraty karty elektronicznej nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonane przez osoby nieuprawnione na podstawie tej karty. Wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń służbowych uprawnionych do tankowania paliw na stacjach Wykonawcy będzie stanowił załącznik Nr 1 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.bip-e.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach