Przetargi.pl
Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Radziejów w 2013 roku

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2853686 , fax. 54 2853337
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki 20/22 20/22
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2853686, fax. 54 2853337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Radziejów w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego w 2013 roku, będących własnością gminy Radziejów: - Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej - Ochotniczych Straży Pożarnych realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. 2. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: 1) olej napędowy - 16 000 l. 2) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 800 l. 3. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, wynikającymi ze średniego rocznego zapotrzebowania na paliwo dla pojazdów i sprzętu silnikowego, ustalonego na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie - służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa. Z tytułu nie zrealizowania podanych przez Zamawiającego ilości paliwa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie. 5. Paliwa płynne muszą spełniać obowiązującą Polską Normę dotyczącą jakości paliwa oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441). oraz określone odpowiednią normą. 6. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w momencie dokonania zakupu z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 7. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym ( uzależnionym od potrzeb Zamawiającego) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów lub do pojemników (na paliwo) 8. Zamawiający wymaga aby tankowanie pojazdów odbywało się na stacji paliwowej czynnej we wszystkie dni robocze co najmniej w godzinach od 7:00 do 16:00, zgodnie z potrzebami Zamawiajacego, na wskazanej przez Wykonawcę stacji paliw zloalizowanej w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiajacego, tj. budynku Urzedu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22. 9.. Wskazana jest dostępność w innych porach (np. na wezwanie telefoniczne) w sytuacjach nadzwyczajnych np. w czasie trwania działań ratowniczych. 10. Realizacja zakupu paliw odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Upoważnione osoby, fakt zakupu potwierdzać będą swoim podpisem w prowadzonych przez stację paliw zestawieniach sprzedaży - oddzielnie dla potrzeb: 1) Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej, 2) Ochotniczych Strazy Pozarnych. 11. W prowadzonych zestawieniach będą podawane następujące informacje: 1) data i godzina tankowania, 2) numer rejestracyjny pojazdu, 3) rodzaj sprzetu silnikowego w przypadky tankowania do pojemników 4) rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, 5) cena jednostkowa obowiazująca na stacji paliw w dniu tankowania, 6) nazwisko i imię osoby dokonującej zakupu, 7) czytelny podpis osoby dokonującej zakupu, 8) czytelny podpis osoby sprzedającej. 12. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę na Gminę Radziejów dwa razy w miesiącu, tj. za okresy rozliczeniowe: od pierwszego dnia miesiąca do 15 dnia miesiaca (pierwszy okres rozliczeniowy) oraz od 16 dnia miesiąca do końca miesiaca (drugi okres rozliczeniowy). 13. Faktury będą wystawiane na podstawie prowadzonych przez stację paliw zestawień sprzedaży, które będą załączone do faktur. Zestawienia muszą traktować oddzielne Sekcję Obsługi Techniczno-Gospodarczj oraz Ochotnicze Straże Pożarne. 14. Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach