Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (notebook), oraz drukarek dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Kazimierza Kordylewskiego 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 376 91 00 , fax. 012 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    ul. Kazimierza Kordylewskiego 11 11
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 376 91 00, fax. 012 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (notebook), oraz drukarek dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (notebook) oraz drukarek dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. W skład zamówienia wchodzą następujące urządzenia: Część I - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 2 Zakup 2 szt. Komputerów przenośnych (notebook) finansowany jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski Program Stypendialny dla Uczniów Szczególnie Uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL. Część II - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 Zakup 3 szt. Komputerów przenośnych (notebook) finansowany jest ze środków budżetu województwa w ramach zadania MCP/06/IX.1 - Zapewnienie organizacyjnych i administracyjnych warunków dla realizacji zadań MCP Część III - drukarka monochromatyczna o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 2 Zakup 2 szt. drukarek monochromatycznych finansowany jest ze środków budżetu województwa w ramach zadania MCP/06/IX.1 - Zapewnienie organizacyjnych i administracyjnych warunków dla realizacji zadań MCP Część IV - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 Zakup 1 szt. Komputerów przenośnych (notebook) finansowany jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów - w ramach Poddziałania 8.2.2. PO KL Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt X niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 1.2. oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 3. 1.3. charakterystykę oferowanego sprzętu - załączniki nr 5 1.4. dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach