Przetargi.pl
Zakup odnowienia usługi wsparcia technicznego na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Basic

Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6028110 , fax. 22 6028716
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
    ul. Pawińskiego 17/21 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6028110, fax. 22 6028716
    REGON: 01723270500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.msw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup odnowienia usługi wsparcia technicznego na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Basic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup odnowienia usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Basic do licencji na ochronę stacji i serwerów funkcjonujących w Systemie Obsługi Obywatela przez oprogramowanie firmy Symantec w ilości 5000 sztuk.Oprogramowanie powinno posiadać podstawowy pakiet wsparcia technicznego (Maintenance na poziomie Basic) i spełniać poniższe wymagania: 1)posiadać możliwość aktualizacji składników oprogramowania w okresie od 04 czerwca 2013 roku do 31 grudnia 2014 roku, 2)posiadać funkcjonalność pracy jednostanowiskowej (niezarządzana z możliwością lokalnego konfigurowania ustawień i aktualizacji sygnatur), 3)pakiet podstawowego wsparcia technicznego powinien zawierać: a)możliwość aktualizacji sygnatur antywirusowych, zapory, itp. w okresie od 04 czerwca 2013 roku do 31 grudnia 2014 roku; b)możliwość dostarczenia najnowszych poprawek, w okresie od 04 czerwca 2013 roku do 31 grudnia 2014 roku; c)dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego odbywać się będzie od godziny 8:00 do 18:00, w dni robocze, zgodnie z kalendarzem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązującym w Polsce, w okresie od 04 czerwca 2013 roku do 31 grudnia 2014 roku; d)możliwość wyznaczenia przez licencjobiorcę dwóch osób, które będą występowały w charakterze osób kontaktowych w okresie od 04 czerwca 2013 roku do 31 grudnia 2014 roku. Aktualizacji podlega 5000 sztuk posiadanego już oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722660007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.msw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach