Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
- Data zamieszczenia: 2010-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Grójecka 186 186
02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
REGON: 01544738200015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa doradztwa eksperckiego w zakresie przygotowania wymagań dla systemu wspierającego realizację zadań na podstawie przepisów o koordynacji w ramach projektu EESSI-PL oraz wsparcie Zamawiającego w procesie obsługi postępowania przetargowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa w zakresie: 1) przygotowania architektury nowego systemu oraz wymagań w postaci Opisu przedmiotu zamówienia oraz Istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy na budowę, wdrożenie oraz konserwację systemu wspierającego procesy elektronicznej wymiany informacji dotyczących zabezpieczenia społecznego dla sektora ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz 2) analizy pytań od Wykonawców, przygotowywania propozycji odpowiedzi i wsparcie merytoryczne w zakresie przygotowania zawartości dokumentów wymienionych w pkt 1) w postępowaniu przetargowym na budowę, wdrożenie oraz konserwację systemu wspierającego procesy elektronicznej wymiany informacji dotyczących zabezpieczenia społecznego dla sektora ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce (EESSI-PL), który ogłosi Zamawiający. Przyszły system będzie wspierał procesy wymiany informacji poprzez przyjmowanie elektronicznych dokumentów - SED-ów (structured electronic documents), ich obieg, generowanie i wysyłanie. System ten będzie również wspierał procesy rozliczania kosztów świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie przepisów o koordynacji. Dodatkowo budowa systemu powinna uwzględniać dwa współdziałające ze sobą za pomocą interfejsów moduły. Jeden z nich powinien zostać stworzony na potrzeby instytucji łącznikowej, którą jest Departament Współpracy Międzynarodowej (DWM) w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ), a drugi na potrzeby instytucji właściwych, którymi są Oddziały Wojewódzkie (OW) NFZ. Procesy elektronicznej wymiany informacji polegają na: 1. przyjmowaniu SED-ów (structured electronic documents), obiegu SED-ów, generowaniu SED-ów i ich wysyłaniu, 2. rozliczaniu kosztów świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie przepisów o koordynacji. Podstawami prawnymi dla budowy systemu są: 1. rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, 2. rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004, 3. decyzje Komisji Administracyjnej związane z wykonywaniem ww. rozporządzeń, 4. dokumentacja związana z projektem EESSI (dostępna dokumentacja sporządzona jest przede wszystkim w języku angielskim). System powinien zapewnić ponadto funkcjonalność odpowiadającą wymaganiom wynikającym z przepisów krajowych oraz regulacji wewnętrznych Funduszu w obszarze realizacji zadań Funduszu na podstawie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722660007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: AZP-2611-32/10
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie Usługi Konsultingowej na rzecz kadry odpowiedzialnej za rozwój Systemu Raportującego opartego na Hurtowni Danych będącego w posiadaniu Ministerstwa Rozwoju i eksploatowanego w jego siedzibie
Dodano: 2016-05-05 - Świadczenie Usługi Konsultingowej
Dodano: 2016-02-29 - Zakup odnowienia usługi wsparcia technicznego na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Basic
Dodano: 2013-04-19 - Usługa doradztwa eksperckiego dla projektu budowy Portalu Polskiej Instytucji Łącznikowej
Dodano: 2011-03-28 - Usługa doradztwa eksperckiego dla projektu budowy Portalu Polskiej Instytucji Łącznikowej
Dodano: 2010-11-05 - Zakup odnowienia usługi wsparcia technicznego na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic na potrzeby Systemu Obsługi Obywatela
Dodano: 2010-03-01