Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6028110 , fax. 022 6028716
- Data zamieszczenia: 2010-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Pawińskiego 17/21 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6028110, fax. 022 6028716
REGON: 01723270500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.bip.mswia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup odnowienia usługi wsparcia technicznego na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic na potrzeby Systemu Obsługi Obywatela - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup odnowienia usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na okres 12 miesięcy kalendarzowych na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic do licencji na ochronę stacji i serwerów funkcjonujących w Systemie Obsługi Obywatela przez oprogramowanie: 1. 4032 sztuk. - SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BASIC-12 MONTHS GOV BAND A, ,czas obowiązywania 12 MIESIĘCY (1 ROK), okres rozpoczęcia świadczenia OD 31 MARZEC 2010, Oprogramowanie powinno posiadać podstawowy pakiet wsparcia technicznego (Maintenance na poziomie Basic) i spełniać poniższe wymagania: 1) posiadać możliwość aktualizacji składników oprogramowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty 31 marca 2010 roku; 2) posiadać funkcjonalność pracy jednostanowiskowej (niezarządzalna z możliwością lokalnego konfigurowania ustawień i aktualizacji sygnatur); 3) pakiet podstawowego wsparcia technicznego powinien zawierać: a) możliwość aktualizacji przez okres 12 miesięcy sygnatur antywirusowych, zapory itp. licząc od daty 31 marca 2010 roku, b) możliwość dostarczenia najnowszych poprawek przez okres 12 miesięcy licząc od daty 31 marca 2010 roku, c) dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego odbywać się będzie od godziny 8:00 do 18:00, w dni robocze, zgodnie z kalendarzem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązującym w Polsce, przez okres 12 miesięcy licząc od daty 31 marca 2010 roku, d) możliwość wyznaczenia przez licencjonobiorcę dwóch osób, które będą występowały w charakterze osób kontaktowych przez okres 12 miesięcy licząc od daty 31 marca 2010 roku. 2. 968 sztuk. - SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BASIC-12 MONTHS GOV BAND A, ,czas obowiązywania 12 MIESIĘCY (1 ROK), okres rozpoczęcia świadczenia OD 04 KWIETNIA 2010, Oprogramowanie powinno posiadać podstawowy pakiet wsparcia technicznego (Maintenance na poziomie Basic) i spełniać poniższe wymagania: 1) posiadać możliwość aktualizacji składników oprogramowania przez okres 12 miesięcy licząc od daty 04 czerwca 2010 roku. 2) posiadać funkcjonalność pracy jednostanowiskowej (niezarządzalna z możliwością lokalnego konfigurowania ustawień i aktualizacji sygnatur); 3) pakiet podstawowego wsparcia technicznego powinien zawierać: a) możliwość aktualizacji przez okres 12 miesięcy sygnatur antywirusowych, zapory itp. licząc od daty 04 czerwca 2010 roku. b) możliwość dostarczenia najnowszych poprawek przez okres 12 miesięcy licząc od daty 04 czerwca 2010 roku. c) dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego odbywać się będzie od godziny 8:00 do 18:00, w dni robocze, zgodnie z kalendarzem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązującym w Polsce, przez okres 12 miesięcy licząc od daty 04 czerwca 2010 roku. d) możliwość wyznaczenia przez licencjonobiorcę dwóch osób, które będą występowały w charakterze osób kontaktowych przez okres 12 miesięcy licząc od daty 04 czerwca 2010 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722660007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie Usługi Konsultingowej na rzecz kadry odpowiedzialnej za rozwój Systemu Raportującego opartego na Hurtowni Danych będącego w posiadaniu Ministerstwa Rozwoju i eksploatowanego w jego siedzibie
Dodano: 2016-05-05 - Świadczenie Usługi Konsultingowej
Dodano: 2016-02-29 - Zakup odnowienia usługi wsparcia technicznego na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Basic
Dodano: 2013-04-19 - Usługa doradztwa eksperckiego dla projektu budowy Portalu Polskiej Instytucji Łącznikowej
Dodano: 2011-03-28 - Usługa doradztwa eksperckiego dla projektu budowy Portalu Polskiej Instytucji Łącznikowej
Dodano: 2010-11-05 - Usługa doradztwa eksperckiego w zakresie przygotowania wymagań dla systemu wspierającego realizację zadań na podstawie przepisów o koordynacji w ramach projektu EESSI-PL oraz wsparcie Zamawiającego w procesie obsługi postępowania przetargowego
Dodano: 2010-09-30