Przetargi.pl
Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Błędostowo

Urząd Gminy Winnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-120 Winnica, ul. Pułtuska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6914092 , fax. 023 6914025
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Winnica
    ul. Pułtuska 25 25
    06-120 Winnica, woj. mazowieckie
    tel. 023 6914092, fax. 023 6914025
    REGON: 00054836000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Błędostowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego. Szczegółowe wymagania określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagalne
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na dostawie lekkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego (referencje) o wartości nie mniej niż 100 000,- zł, (brutto) c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia, d) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełniania w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Oświadczenie, że w okresie 3 lat w firmie nie zachodziły przypadki, o których mowa w art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 6)Oświadczenie ,że wykonawca nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, nie jest poddany procesowi likwidacji, a sprawy firmy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym, 7)Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie , rozłożenie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 8)Oświadczenie, że urzędujący członkowie władz firmy, w szczególności osoby określone w art.24 ust.1 pkt 4-8, nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9)Oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10)Oświadczenie , że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem niniejszego postępowania i nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Uwaga: Oświadczenia od 1 do 10 wg zał. Nr 3 do SIWZ 11)Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy (zał.Nr 5 do SIWZ). 12)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 13)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania i dostawców (wykaz wg zał. Nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. B) niniejszej SIWZ. 14) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. C) niniejszej SIWZ. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winnica.ornet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach