Przetargi.pl
Świadczenie w okresie 3 lat na rzecz Zamawiającego usług w zakresie udostępnienia i serwisowania oprogramowania służącego do obsługi dokumentacji produktów leczniczych, sporządzonych w formacie eCTD, które podlega wdrożeniu przez Wykonawcę w terminie do 14 grudnia 2009 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg

  • Adres: 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4921134, 4921135 , fax. 022 4921149
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    ul. Ząbkowska 41 41
    03-736 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4921134, 4921135, fax. 022 4921149
    REGON: 01552496010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w okresie 3 lat na rzecz Zamawiającego usług w zakresie udostępnienia i serwisowania oprogramowania służącego do obsługi dokumentacji produktów leczniczych, sporządzonych w formacie eCTD, które podlega wdrożeniu przez Wykonawcę w terminie do 14 grudnia 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia oraz sposób i terminy jego wykonania określono szczegółowo w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), a zwłaszcza w treści postanowień § 1÷3 wzoru umowy. Ramowy przedmiot zamówienia stanowi: a) wdrożenie, obejmujące dostosowanie Oprogramowania do wymagań Zamawiającego, zainstalowanie Oprogramowania oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, w zakresie obsługi (użytkowania) Oprogramowania; b) udostępnienie (użyczenie) i serwisowanie Oprogramowania na rzecz Zamawiającego, trwające nieprzerwanie w okresie 3 lat od zakończenia wdrożenia Oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722121804
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000; b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancje bankowe; d) gwarancje ubezpieczeniowe; e) poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Prawa zamówień publicznych (PZP); dodatkowe informacje w pkt 3.3 SIWZ. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku Zamawiającego, najpóźniej w dniu, w którym upływa termin składania dokumentacji ofertowych. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą, który upływa 14 października 2009 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ze względu na specyfikę działalności Zamawiającego oraz charakter zamówienia, podlegającego przepisom o ochronie informacji niejawnych, ochronie własności przemysłowej i ochronie tajemnicy przedsiębiorstwa zastrzega się, że o udzielenie tego zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, będący podmiotami odpowiedzialnymi lub ich przedstawicielami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego lub posiadający pozwolenie na import równoległy produktów leczniczych lub posiadający zezwolenie na wytwarzanie lub zezwolenie na import produktów leczniczych w rozumieniu Prawa farmaceutycznego lub podmioty, których przedmiotem działalności jest świadczenie usług w zakresie wytwarzania i dopuszczania do obrotu produktów leczniczych, w rozumieniu Prawa farmaceutycznego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP, a także spełniają ww. warunek oraz warunki ogólne ustalone w pkt 2.1÷2.3 na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą. W przypadku wystąpienia grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać żadnemu z wyżej określonych wykluczeń oraz konsorcjum albo spółka cywilna, jak również każdy inny Wykonawca, musi spełnić ustalone następujące warunki: a) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków ogólnych oparto na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2÷3.5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Potwierdzenie wniesienia wadium wymaganego na zasadach ustalonych w pkt 0.4 SIWZ następuje poprzez zamieszczenie w dokumentacji ofertowej odpowiedniego dokumentu. W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca załącza oryginał odpowiedniej gwarancji lub poręczenia, czyniąc to w sposób nieniszczący jego struktury i treści, tzn. bez dziurkowania i wszywania, np. w obwolucie z przeźroczystej folii. W przypadku wpłacenia wadium przelewem wystarczające jest zamieszczenie w treści wzorcowego załącznika nr 1 informacji o wpłaceniu wadium. 3.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5. Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji Wykonawcy na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.a SIWZ, Wykonawca załącza pełnomocnictwo (w oryginale albo kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach