Przetargi.pl
Zakup miesięcznych biletów imiennych na dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2020 roku

Gmina Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Browarna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552341884 , fax. 552340871
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Elbląg
    ul. Browarna 85
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552341884, fax. 552340871
    REGON: 17074773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaelblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup miesięcznych biletów imiennych na dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup miesięcznych biletów imiennych na dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2020 roku”.Bilet miesięczny gwarantuje uczniowi dojazd z przystanku w miejscowości zamieszkania do przystanku przy szkole na terenie gminy Elbląg oraz dojazd z przystanku przy szkole do przystanku w miejscowości zamieszkania.Wykonawca będzie wystawiał dla każdego ucznia objętego przewozem imienny bilet miesięczny z ulgą ustawową 49%. Wykaz przystanków oraz liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół w Gminie Elbląg, dla których Gmina planuje zakupić bilety miesięczne imienne, określone zostały w ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ (są to wartości prognozowane). Dowóz uczniów będzie odbywał się z przystanków początkowych w miejscowościach wskazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ, do wskazanych placówek oświatowych przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Odwóz uczniów będzie odbywał się z placówek oświatowych do ww. przystanków po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Dowóz/odwóz uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych do szkół będzie wykonywany w komunikacji regularnej (ogólnodostępnej) w dni nauki szkolnej w terminie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r. według rozkładu jazdy ustalonego przez Wykonawcę. Rzeczywista liczba biletów miesięcznych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, przy czym zakłada się, że liczba uczniów objętych przewozem może zmienić się. Przewidywane ilości poszczególnych biletów będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów w toku realizacji umowy.Zamawiający, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowej trasy związanej z zaspokajaniem potrzeb wspólnoty samorządowej. Wykonawca będzie przewoził uczniów pojazdami o nw. minimalnej zdolności przewozowej: 2 autokarami – minimum 47 miejsc; 4 autokarami – minimum 39 miejsc; 1 busem – minimum 25 miejsc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34980000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. nr 31 1440 1101 0000 0000 1458 0123 z dopiskiem: Wadium – "Zakup miesięcznych biletów imiennych na dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2020 roku" W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz, należy złożyć je w formie oryginału w siedzibie Urzędu Gminy w Elblągu, ul. Browarna 85, pok. 20. Zaleca się, aby ww. oryginał dokumentu znajdował się w kopercie zawierającej ofertę i nie był trwale spięty z ofertą. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy PZP. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie – w kasie Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, b) na wniosek Wykonawcy, jeśli wycofał on ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy (nie dotyczy niniejszego postępowania), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, ważne co najmniej do 31.12.2020 r. wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) oraz przedłoży oświadczenie, że na dzień 2 stycznia 2020 r. będzie dysponował zezwoleniem na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym wydanym przez stosowny organ administracji, zgodnie z treścią art. 18 i 22 ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.). Oświadczenie będzie wymagalne na 30 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający (na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. 2016 poz. 1126) żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach