Przetargi.pl
Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2024/2025

GMINA SUSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Józefa Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786 015
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZ
    ul. Józefa Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786 015
    REGON: 170748086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Dowóz dzieci z miejscowości: Adamowo, Bałoszyce, Brusiny, Chełmżyca, Czerwona Woda Emilianowo, Falknowo, Grabowiec, Huta, Jawty Wielkie, Jakubowo Kisielickie, Januszewo, Krzywiec, Redaki, Różanki, Susz, Ulnowo, Wądoły, Wiśniówek, Żakowice do placówek edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz. 1. Przewozy wykonywane będą do następujących szkół i przedszkoli z miejscowości: Do Przedszkola w Suszu z miejscowości: Emilianowo – liczba dzieci : 2; Brusiny – liczba dzieci : 3; Ulnowo – liczba dzieci: 6; Jawty Wielkie- liczba dzieci: 1; Januszewo- liczba dzieci: 3. Do Szkoły Podstawowej w Babiętach Wielkich z miejscowości: Czerwona Woda – liczba dzieci : 12; Huta – liczba dzieci : 7; Jakubowo Kisielickie – liczba dzieci: 15; Krzywiec – liczba dzieci : 5; Redaki – liczba dzieci : 15; Różanki – liczba dzieci : 8; Susz – liczba dzieci :1. Do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich z miejscowości: Bałoszyce – liczba dzieci : 24; Wądoły – liczba dzieci : 2; Wiśniówek – liczba dzieci : 6; Żakowice – liczba dzieci : 7.Do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie z miejscowości: Chełmżyca – liczba dzieci : 6; Falknowo – liczba dzieci : 9; Grabowiec – liczba dzieci : 10. Do Szkoły Podstawowej w Suszu z miejscowości: Adamowo – liczba dzieci : 11; Bałoszyce – liczba dzieci : 1; Brusiny – liczba dzieci : 11; Emilianowo – liczba dzieci : 14; Januszewo – liczba dzieci : 9; Jawty Wielkie- liczba dzieci: 1; Ulnowo – liczba dzieci : 21. Do Przedszkola Niepublicznego „PRZEDSZKOLAK” A. Mieczkowska w Suszu z miejscowości: Ulnowo- liczba dzieci : 2. Łącznie liczba uczniów przewidziana do przewozu wynosi: 367, co stanowi miesięczną liczbę biletów będących przedmiotem całości zamówienia. (212 biletów w części 1 oraz 155 biletów w części 2). 3. Każda część jest odrębnym zadaniem i z wyłonionymi w postępowaniu przetargowym wykonawcami zostanie podpisana umowa o realizację przedmiotu zamówienia. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 34980000-0 – Bilety przewozowe, 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego. 5. Zamawiający będzie nabywał imienne bilety miesięczne dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2024 poz. 737), z zastosowaniem ustawowej ulgi w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia zgodnie z zapisami art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 380). 6. Zamawiający najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na bilety na kolejny miesiąc trwania umowy. 7. Bilety miesięczne będą przekazywane Dyrektorowi danej placówki dla której uczniów Gmina Susz zakupiła imienne bilety miesięczne w terminie do 5 dnia każdego miesiąca, w którym przewozy na podstawie tych biletów mają być wykonywane. Przekazanie biletów nastąpi na podstawie protokołu przekazania, który stanowi załącznik nr 2 do umowy o realizację przedmiotu zamówienia. 8. Autobusy przewożące dzieci powinny zatrzymywać się tylko na oznakowanych (znak D15) przystankach autobusowych w danej miejscowości i w najbliższym sąsiedztwie placówek edukacyjnych t.j przy.: Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu, Szkole Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, Szkole Podstawowej w Jawtach Wielkich, Szkole Podstawowej w Piotrkowie, Szkole Podstawowej w Kamieńcu, Szkole Podstawowej w Lubnowych. Jako przystanek dla Przedszkola w Suszu oraz Przedszkola Niepublicznego „Przedszkolak” ustala się miejsce zatrzymania autobusu przy Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu. 9. Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami szkół, a w szczególności informowania dyrektora o awariach i spóźnieniach autobusów trwających powyżej 10 minut. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonania zamówienia w okresie i na warunkach określonych w umowie także poprzez zorganizowanie zastępczego wykonania przewozów przez innego przewoźnika na koszt i ryzyko Wykonawcy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, w wypadku przemijających zdarzeń losowych uniemożliwiających przejściowo wykonanie umowy przy użyciu własnych pojazdów Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami polegającej na obecności opiekunów, których zadaniem będzie czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dzieci, uczniów i ich opiekunów. 13. W każdej z dwóch części zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania w okresie realizacji zamówienia 4 autobusami, z minimalną ilością 55 miejsc siedzących, każdy.Część 2 – Dowóz dzieci z miejscowości: Bornice, Bronowo, Dąbrówka Dolina ,Fabianki, Jawty Małe, Lubnowy Małe, Michałowo, Nipkowie, Olbrachtówko, Różnowo, Rudniki, Stawiec do placówek edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz. 1. Przewozy wykonywane będą do następujących szkół i przedszkoli z miejscowości: Do Przedszkola w Suszu z miejscowości: Bronowo – liczba dzieci : 2; Jawty Małe – liczba dzieci: 1; Michałowo – liczba dzieci : 1; Nipkowie – liczba dzieci : 3; Różnowo- liczba dzieci: 6; Olbrachtówko- liczba dzieci 1. Do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu z miejscowości: Dąbrówka – liczba dzieci : 7; Dolina – liczba dzieci : 1; Rudniki – liczba dzieci : 3. Do Szkoły Podstawowej w Lubnowych z miejscowości: Bornice – liczba dzieci : 19; Lubnowy Małe – liczba dzieci : 9. Do Szkoły Podstawowej w Suszu z miejscowości: Bronowo – liczba dzieci : 16; Jawty Małe –liczba dzieci : 11; Michałowo – liczba dzieci : 17; Nipkowie – liczba dzieci :17; Olbrachtówko – liczba dzieci : 14; Różnowo – liczba dzieci : 17; Rudniki – liczba dzieci : 5; Stawiec – liczba dzieci : 2; Fabiany– liczba dzieci : 2; Dolina- liczba dzieci: 1. 2. Łącznie liczba uczniów przewidziana do przewozu wynosi: 367, co stanowi miesięczną liczbę biletów będących przedmiotem całości zamówienia. (212 biletów w części 1 oraz 155 biletów w części 2). 3. Każda część jest odrębnym zadaniem i z wyłonionymi w postępowaniu przetargowym wykonawcami zostanie podpisana umowa o realizację przedmiotu zamówienia. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 34980000-0 – Bilety przewozowe, 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego. 5. Zamawiający będzie nabywał imienne bilety miesięczne dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2024 poz. 737), z zastosowaniem ustawowej ulgi w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia zgodnie z zapisami art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 380). 6. Zamawiający najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na bilety na kolejny miesiąc trwania umowy. 7. Bilety miesięczne będą przekazywane Dyrektorowi danej placówki dla której uczniów Gmina Susz zakupiła imienne bilety miesięczne w terminie do 5 dnia każdego miesiąca, w którym przewozy na podstawie tych biletów mają być wykonywane. Przekazanie biletów nastąpi na podstawie protokołu przekazania, który stanowi załącznik nr 2 do umowy o realizację przedmiotu zamówienia. 8. Autobusy przewożące dzieci powinny zatrzymywać się tylko na oznakowanych (znak D15) przystankach autobusowych w danej miejscowości i w najbliższym sąsiedztwie placówek edukacyjnych t.j przy.: Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu, Szkole Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, Szkole Podstawowej w Jawtach Wielkich, Szkole Podstawowej w Piotrkowie, Szkole Podstawowej w Kamieńcu, Szkole Podstawowej w Lubnowych. Jako przystanek dla Przedszkola w Suszu oraz Przedszkola Niepublicznego „Przedszkolak” ustala się miejsce zatrzymania autobusu przy Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu. 9. Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami szkół, a w szczególności informowania dyrektora o awariach i spóźnieniach autobusów trwających powyżej 10 minut. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonania zamówienia w okresie i na warunkach określonych w umowie także poprzez zorganizowanie zastępczego wykonania przewozów przez innego przewoźnika na koszt i ryzyko Wykonawcy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, w wypadku przemijających zdarzeń losowych uniemożliwiających przejściowo wykonanie umowy przy użyciu własnych pojazdów Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami polegającej na obecności opiekunów, których zadaniem będzie czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dzieci, uczniów i ich opiekunów. 13. W każdej z dwóch części zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania w okresie realizacji zamówienia 4 autobusami, z minimalną ilością 55 miejsc siedzących, każdy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34980000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy) Część 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać Nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem Przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być Wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. UWAGA !!! : Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa pkt. 3 ppkt. 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego po-stępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Susz. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, Zmawiający żąda by wykonawca przedstawił oświadczenie i dokument licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego osób na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2024 poz.728 ze zm.) Wykonawca powinien legitymować się zezwoleniem lub zezwoleniami na wykonywanie regulowanego krajowego transportu drogowego osób w relacjach umożliwiających przewóz dzieci do placówek edukacyjnych. Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał licencję/zezwolenie przez cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 4 pkt.2) lit. a) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. dokument licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego osób na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 2201 ze zm.) Wykonawca powinien legitymować się Zezwoleniem lub zezwoleniami na wykonywanie regulowanego krajowego transportu drogowego osób w relacjach umożliwiających przewóz dzieci do placówek edukacyjnych, ważnych na cały okres realizacji zamówienia. 2) zdolności technicznej lub zawodowej: 2.1) doświadczenie zawodowe: dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia, Zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie)przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia” zamawiają-cy rozumie wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci szkolonych o wartości nie niższej niż 260.000,00 zł brutto . Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 4 pkt.2) lit. b) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu wykonanych usług. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 5 do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane w sposób należyty. 2.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, – dla każdej części oddzielnie tj.: a) przynajmniej 1 opiekun zatrudniony na umowę o pracę dla każdego pojazdu oddzielnie - Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 4 pkt.2) lit. c) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik 5A do SWZ). Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 5A do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia. 2.3) potencjał techniczny: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 4 w pełni sprawnymi autobusami, każdy z minimalną ilością 55 miejsc siedzących. Każdy z pojazdów musi spełniać następujące wymagania – dla każdej części oddzielnie: posiadać co najmniej 55 miejsc siedzących, być dopuszczony do przewozu osób, posiadać dowody rejestracyjne pojazdu/pojazdów wraz z opłaconymi ubezpieczeniami OC, posiadać ważne badania diagnostyczne, mieć odpowiednie oznakowanie pojazdu, spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 4 pkt.2) lit. d) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (załącznik 5B do SWZ). Zamawiający informuje, że wymaga, aby pojazdy wskazane w załączniku nr 5B do SWZ brały bez-pośredni udział w wykonywaniu zamówienia. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawcę. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach