Przetargi.pl
Zakup mebli biurowych

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ w podziale na nw. Części: a) Część Nr 1 – Zakup mebli drewnianych biurowych. b) Część Nr 2 – Zakup foteli biurowych. c) Część Nr 3 – Zakup szaf i regałów metalowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawca wypełnia Formularz odpowiednio do deklarowanej Części. Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dokumentu złożonego wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego złożenia oświadczenia zgodnie z przywołanymi powyżej przepisami ustawy. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Wykonawca, którego ofert zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed zawarciem umowy, do przedłożenia certyfikatów wytrzymałościowych, protokołów oraz dokumentów potwierdzających spełnianie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. Nr 148, poz. 973), zgodnie z wymaganiami określonymi w tym Rozdziale dla poszczególnych mebli. Powyższe dokumenty mają być wystawione przez niezależne jednostki uprawnione do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane przez Wykonawcę w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie zweryfikować, dla których mebli są dedykowane. Dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku nieprzedstawienia przez Wykonawcę przed zawarciem umowy a najpóźniej w dniu wyznaczonym na dzień zawarcia umowy certyfikatów, protokołów oraz pozostałych dokumentów dla wszystkich mebli zgodnie z wymaganiami określonymi w tym Rozdziale, uznaje się, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dokumenty do przedstawienia przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu podpisania) przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: a) BIURKO - Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 527-1, EN 527-2, - Dokument potwierdzający spełnienie warunków Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. Nr 148, poz. 973) b) KONTENERY - Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 14073-2 c) SZAFY DUŻE Z DRZWIAMI UCHYLNYMI (2 szt.), SZAFKI ŚREDNIE Z DRZWIAMI UCHYLNYMI (3 szt.), SZAFKI MAŁE Z DRZWIAMI UCHYLNYMI (2 szt.) - Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 14073-2 – dla szaf i szafek, o których mowa w pkt. 3-5 Części 1 Załącznika nr 6 do SIWZ. d) FOTELE BIUROWE - Atest wytrzymałości zgodnie z normą: EN 1022, EN 1335 – dla wszystkich foteli, - Protokół oceny Ergonomicznej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. (DZ.U. Nr 148, poz. 973) - dla wszystkich foteli

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach