Przetargi.pl
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Zamówienie obejmuje dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów, takich samych producentów jak użytkowany sprzęt, bądź równoważnych. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu materiałów biurowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ będącego jednocześnie tabelą wyliczenia ceny zamówienia. 7.2. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie, uznaje produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych ( wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywanie się druku, nie zanieczyszczanie urządzenia) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 7.3. Dostawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego. 7.4. W okresie gwarancji Dostawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany materiałów eksploatacyjnych odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego a określonych przez producenta w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia drogą elektroniczną lub faksem. Jako reklamację traktuje się: a) zabrudzenia wydruków, b) wydruki nieczytelne w części lub w całości arkusza, c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane eksploatowaniem wadliwego wkładu drukującego 7.5. Dostawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego, spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, czyli każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 7.6. Dostawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kserokopiarki lub faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Dostawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia ( włączając w to wymianę bębna lub głowicy ), uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, kserokopiarki lub faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta ww. urządzeń w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Dostawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Wszelkie koszty związane z naprawą urządzeń drukujących ponosi Dostawca. 7.7. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych, określonych przez producenta. 7.8. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 7.9. Opakowanie zewnętrzne powinno zawierać logo producenta, nazwę oraz numer katalogowy (typ, symbol), który określa typy urządzeń z którym materiał eksploatacyjny jest kompatybilny, termin przydatności do użycia lub datę produkcji z okresem ważności. 7.10. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 7.11. Przed podpisaniem umowy z wybranym Dostawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do testowania losowo wybrane materiały eksploatacyjne. 7.12. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 7.13. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał na odrębnym zamówieniu ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych, wybranych z powyższego wykazu. 7.14. Materiały eksploatacyjne do sprzętu drukującego winny być dostarczane w ciągu 5 dni roboczych od daty kolejnego zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do budynku UM przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Dostawcy na jego koszt i ryzyko. 7.15. Nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w przedmiocie zamówienia musi być zakupiony albo zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. 7.16. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. 7.17. Dostawca lub podmiot przez niego wskazany zobowiązany jest do odbioru pustych, zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych. Odbiór zużytych pojemników będzie następował po telefonicznym lub elektronicznym zgłoszeniu w ciągu 48 godzin i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy ostatecznie. 7.18. Dostawca zobowiązany jest poddać utylizacji zwrócone, zużyte materiały eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach