Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych loco Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. oraz ul.Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wlkp. 2. Ze względu na jak najlepsze wykorzystanie srodków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia oraz znając własne potrzeby Zamawiający podzielił materiały eksploatacyjne na dwie grupy jakościowo-cenowe: a. materiał oryginalny/równoważny, b. pozostałe materiały, w tym reprodukowane, refabrykowane lub regenerowane. 3. Ilości wskazane w SIWZ sa wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert. 4. Szacowane ilości: tonery - 1353 szt., tusze - 258 szt., taśmy - 52 szt., taśmy do streamera - 35 szt., taśmy do drukarki Dymo - 16 szt., etykiety - 2 szt., płyty CD - 520 szt., płyty DVD - 420 szt., płyty blu-ray -100 szt. 5. Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna ilość zamawianego asortymentu wyniesie 70% ilości podanych w formularzu ofertowym. 6. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż począwszy od drugiej połowy roku 2016 w Urzędzie Miasta planuje się stopniową likwidację ilości urządzeń drukujących, stąd ograniczeniu mogą ulec ilości zamawianych materiałów i częstotliwość ich dostaw. 7. Materiały będą zamawiane poprzez wysłanie zamówienia pocztą elektroniczną (e-mail) według bieżących potrzeb oraz dostarczane do siedziby Zamawiającego. 8. Dostawa zamówionych materiałów nastąpi w terminie do 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Soboty i dni wolne od pracy nie są traktowane, jako dni na wykonanie zamówienia (dostawę materiałów). Zamówienie wysłane w piątek do godziny 15.00 powinno być zrealizowane w poniedziałek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach