Przetargi.pl
Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne.

Urząd Gminy w Starej Błotnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 385-77-90 , fax. 048 383-50-92
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy
    46 46
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 048 385-77-90, fax. 048 383-50-92
    REGON: 00054003800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0-31,5 mm ze skały dolomitowej wraz z rozplantowaniem na drogi gminne w ilości 1750 ton. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające jakość oferowanego kruszywa, jak również załączyć próbki kruszywa w woreczkach o wadze ok. 500 g. 2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: - zakup kruszywa naturalnego łamanego frakcja 0-31,5 mm w ilości 1750 ton, - załadunek, transport, - dostawa kruszywa na drogi gminne na terenie Gminy Stara Błotnica w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - rozplantowanie będzie polegało na rozciągnięciu kruszywa samochodem samorozładowczym na długości wskazanej przez Zamawiającego. Kruszywo powinno być bez zanieczyszczeń obcych np. takich jak cegła, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci i gruntu. 3. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne , w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy. 4. Wykonawca dostarczać będzie kruszywo transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscach na terenie Gminy Stara Błotnica wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Wykonawca winien posiadać możliwość dostarczenia towaru w partiach dziennych nie mniejszych niż 50 ton 6. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówioną dostawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia. 7 .Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy był dołączany dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego towaru. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest, potwierdzający jakość kruszywa, 8. Dostawa każdego transportu kruszywa będzie potwierdzana każdorazowo przez Wykonawcę u pracownika gminy lub sołtysa wsi. 9. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami częściowymi wystawianymi nie częściej niż raz na dwa tygodnie następujące bezpośrednio po dostawie na podstawie ilości materiałów faktycznie odebranych i potwierdzonych. 10. Zamawiający rezerwuje sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w każdym czasie dostarczania kruszywa, w szczególności kontroli jakości i wagi dostarczanego przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości ( w szczególności niezgodność z Polskimi Normami) zamówienie może być wstrzymane z wyłączeniem roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy. Ewentualny koszt usunięcia kruszywa niespełniającego Polskich Norm wymaganych prawem spoczywa po stronie Wykonawcy ( należy tego dokonać nie później niż 3 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości kwoty 2000,00-PLN /słownie dwa tysiące złotych/, ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą, który określony w 13. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę; a. pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank Spółdzielczy w Radomiu Oddział Błotnica nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003. b. o wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie odpowiedniej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej w dniu, w którym upływa termin składania dokumentacji ofertowych. c. poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancje bankowe, e. gwarancje ubezpieczeniowe, f. poręczenia, o których jest mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. UWAGA. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej muszą zawierać treść zgodną z brzmieniem art. 46 ust. 4a i ust. 5. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów i oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wniesienie wadium wymaganego na zasadach ustalonych w niniejszym punkcie następuje poprzez zamieszczenie w dokumentacji ofertowej odpowiedniego dokumentu. W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca załącza oryginał odpowiedniej gwarancji lub poręczenia, czyniąc to w sposób nieniszczący jego struktury i treści, tzn. bez dziurkowania i wszywania, np. w obwolucie z przeźroczystej folii (wynika to z faktu że dokument ten podlega zwrotowi podmiotowi go wystawiającemu). W przypadku wpłacenia wadium przelewem wystarczające jest zamieszczenie w treści wzorcowego załącznika nr 1 Oferty informacji o wpłaceniu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach